دوشنبه 9 مهر 1403

شکست عجیب حریف سرسخت الهلال و نساجی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکست عجیب حریف سرسخت الهلال و نساجی!

نوبهار نامانگان پیروزی یک نیمه‌ای مقابل اندیجان را با شکست عوض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوبهار نامانگان که حریف آسیایی نساجی ایران است، پنج روز پس از نمایش شگفت انگیز در زمین الهلال عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان و کسب تساوی در زمین سعودی‌ها، امروز در یک مسابقه خارج از خانه دیگر در سوپر لیگ ازبکستان به مصاف اندیجان رفت و مغلوب شد.

نوبهار نامانگان که در دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل الهلال عربستان داشت و در لحظات پایانی گل تساوی را برابر تیم پرستاره سعودی دریافت کرد، از ساعت 16:30 امروز در چارچوب بازی های هفته نوزدهم سوپر لیگ ازبکستان مقابل اندیجان رده هفتمی قرار گرفت.

تیم فوتبال نوبهار نامانگان با وجود اینکه نیمه اول مسابقه خارج از خانه امروز مقابل اندیجان ازبکستان را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشته بود، در نیمه دوم نمایش دور از انتظاری داشت و دو گل دریافت کرد و با باز شدن دروازه‌اش در دقیقه 3+90 نتوانست از این دیدار امتیاز بگیرد.

نوبهار نامانگان که طی دو هفته گذشته سوپر لیگ ازبکستان یک تساوی و یک پیروزی داشت، امروز با نتیجه دو بر یک مقابل اندیجان شکست خورد تا 34 امتیازی بماند و نتواند فاصله 7 امتیازی خود با پاختاکور صدرنشین که یک بازی کمتر از آنها انجام داده را بیشتر کند.

گفتنی است، تیم نوبهار نامانگان در هفته‌های سوم و چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نساجی ایران خواهد رفت.