چهارشنبه 4 مهر 1403

شگفتی مانشافت از غیبت ستاره منچسترسیتی / پیام آلمان به انگلیس: مرسی که گریلیش را خط زدید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شگفتی مانشافت از غیبت ستاره منچسترسیتی / پیام آلمان به انگلیس: مرسی که گریلیش را خط زدید!

ایندیپندنت از اردوی تیم ملی آلمان خبر داد که آلمان‌ها از تصمیم رقیب‌شان انگلیس برای خط زدن جک گریلیش شوکه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که به عنوان میزبان یورو 2024 خودش را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می‌داند رقبای اصلی را به دقت زیر نظر دارد. آلمان‌ها به خصوص تیم ملی انگلیس را زیر نظر گرفته‌اند و با توجه به سابقه تاریخی رقابت دو کشور معتقدند انگلیس در این تورنمنت یکی از جدی‌ترین رقبا خواهد بود.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت امروز در خبری به نقل از منابع درون کمپ تیم ملی آلمان گفت ژرمن‌ها از شنیدن خبر خط خوردن جک گریلیش از تیم ملی انگلیس توسط گرت ساوت‌گیت شگفت‌زده و البته خوشحالند. تیم ملی آلمان معتقد است گریلیش یکی از ستاره‌های خطرناک سه‌شیرها بود و به همین خاطر است که آنها از عدم حضور او در یورو شگفت‌زده و خوشحالند.

این روزنامه می‌گوید منبعش از درون کمپ مانشافت می‌گوید کادر فنی و بازیکنان آلمان باورشان نمی‌شود که کادر فنی انگلیس بازیکنی مثل ابرچی ازه را به جک گریلیش ترجیح داده باشد. این روزنامه از قول منبع خود نوشت خلاصه صحبتهایی که با بازیکنان آلمان داشته را می‌توان در این جمله بیان کرد:" گریلیش هر وقت توپ را می‌گیرد و به سمت بازیکنان حریف حرکت می‌کند هر کسی جلویش باشد به وحشت می‌افتد. چقدر عجیب که انگلیسی‌ها او را به آلمان نمی‌آورند".

ایندیپندنت در ادامه گزارش می‌گوید شاید در جریان جام ملتها مشخص بشود که حق با ساوت‌گیت بوده و نه تیم ملی آلمان. ابرچی ازه در فصلی که گذشت ستاره بی چون و چرای کریستال پالاس بود و یورو برای او فرصتی است که خودش را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال انگلیس مطرح کند.

شگفتی مانشافت از غیبت ستاره منچسترسیتی / پیام آلمان به انگلیس: مرسی که گریلیش را خط زدید! 2
شگفتی مانشافت از غیبت ستاره منچسترسیتی / پیام آلمان به انگلیس: مرسی که گریلیش را خط زدید! 3