چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

شیراز

شیراز

وب‌گاه ورزش سه

مصاف برابر گل‌گهر محفلی برای گردهمایی دوباره عاشقان فوتبال در شیراز بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که برای حمایت از دختران جوان که مورد مزاحمت چند اوباش قرار گرفته بودند ورود کرد به چاقو مجروح شد پسر جوانی که برای حمایت از دختران جوان که مورد مزاحمت چند اوباش قرار گرفته بودند ورود کرد به چاقو مجروح شد به گزارش عرشه آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد 13 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت 8 صبح 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. در این مرحله 90 نامزد برای کسب 45 کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند. این نامزد‌ها از 22 حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت 8 صبح جمعه 21 اردیبهشت برگزار...

وب‌گاه خبر آنلاین

طالب آذرخش گفت: عاشق شعر عالمگیر ایران هستم و همچنین ادبیات معاصر فارسی را نیز دوست دارم. من از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرده و کتاب‌های شعر شاعران معاصر ایرانی را برای دوستانم سوغاتی بردم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طالب آذرخش شاعر ملی تاجیکستان (با تخلص آذرخش) و سردبیر نشریه «پیام سغد» است. تاکنون به قلم او کتاب‌های بسیاری به خط سیریلیک در تاجیکستان منتشر شده است. اثری هم به نام «دیوان عشق» به خط فارسی و سیریلیک دارد که گلچینی از آن توسط انتشارات خردگان در تهران با عنوان «چشم، جانم، چشم...» منتشر شده است. او بسیار تاکید دارد که آثارش به خط سیریلیک و فارسی...

وب‌گاه گسترش

صحبت از 350 میلیارد تومان ردیف بودجه اقتصادی است. این ردیف بودجه در سال 88 با بودجه 200 میلیارد تومانی متولد شد. میانگین قیمت دلار در سال 88 هزار تومان بوده است. این ردیف بودجه برای سه شهر مهم مذهبی مشهد و قم و شیراز و ری اختصاص دارد. گذشته از اینکه برای شهر مشهد اعتبار 80 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در سال 1401 تنها نصف آن پرداخته شد است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان فارس در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو 2024 که در شهر جیانگ بین کشور چین برگزار شد با کسب 2نشان طلا و یک نقره جواز حضوردر مسابقات جهانی استرالیا را به دست آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

خبرگزاری تسنیم

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای 2 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

عبدالامیر یاقوتی گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماه‌های گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از 6 برابر افزایش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال 1377 خودش را بازنشسته کرد و در سال 1378 عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای 2 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای 2 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود در حالی که امکان استفاده از کولر آبی و هزینه به مراتب کمتر برای تمام مشترکان در مناطق عادی وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

حالا در این شرایط کمتر از یک‌هفته پیش، شهردار تهران مصوبه «فرآیند صدور پروانه مرمت و احیا، سیاست‌گذاری تملک و بهره‌برداری و مدیریت بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران» را به متولیان شهری ابلاغ کرد و هدف از تهیه آن توسط اعضای شورای پنجم و ششم شهر تهران، تجدید حیات و تزریق کاربرد متناسب در بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران اعلام شد.