جمعه 15 تیر 1403

شیرر:/ ایده کنار گذاشتن بلینگام مضحک است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شیرر:/ ایده کنار گذاشتن بلینگام مضحک است

آلن شیرر، اسطوره تیم ملی انگلیس از جود بلینگام دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عملکرد درخشان بلینگام در بازی مقابل اسلواکی و نجات انگلیس از حذف در یک هشتم نهایی، هنوز برخی معتقدند که او نباید انتخاب اول گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم انگلیس باشد.

گرت ساوت‌گیت زیر فشار هواداران برای تغییرات گسترده در ترکیب تیم ملی انگلیس مقابل سوئیس قرار گرفته است.

سه شیرها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اسلواکی به لطف ضربه قیچی برگردان دیدنی جود بلینگام در دقایق تلف شده و گل برتری هری کین در دقایق ابتدایی وقت اضافه، از یک شکست حتمی گریختند.

در حالی که سوئیس با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی، ایتالیا، این تیم را از دور مسابقات خارج کردند، ساوت‌گیت تنها یک تغییر در ترکیب تیم برای دیدار با اسلواکی انجام داد و کابی مینو جانشین کانر گالاگر شد. هواداران خواهان تغییرات اساسی در سیستم تیم هستند که به نظر بسیاری کارآمد نیست.

با وجود گل بلینگام که آبروی انگلیس را حفظ کرد، برخی خواستار خروج او از ترکیب اصلی و احتمالاً انتقال فیل فودن بازیکن منچستر سیتی به پست شماره 10 شده‌اند.

اما آلن شیرر ملی‌پوش پیشین انگلیس، پیشنهاد نیمکت‌نشینی ستاره رئال مادرید را "مضحک" می‌داند.

شیرر در پادکست "رست ایز فوتبال" گفت: "امکان ندارد که او کنار گذاشته شود. چطور می‌توانی او را کنار بگذاری؟ این مضحک است. او قطعاً نباید کنار گذاشته شود، او باید در تیم باشد."

هر دو گری لینکر و میکا ریچاردز با این نظر که بلینگام باید جای خود را در تیم حفظ کند، موافق هستند، اما ممکن است انگلیس در این مورد حق انتخابی نداشته باشد.

یوفا در حال حاضر در حال بررسی رفتار بلینگام پس از گل تساوی برابر اسلواکی است. در ابتدا تصور می‌شد که این بازیکن جوان با مجازاتی روبرو نخواهد شد، اما یوفا روز دوشنبه تأیید کرد که تحقیقاتی در این زمینه آغاز شده است.

بیانیه یوفا به این شرح است: "بازرس اخلاق و انضباطی یوفا تحقیقات انضباطی را در رابطه با احتمال نقض قوانین اولیه رفتار شایسته توسط جود بلینگام، بازیکن تیم ملی انگلیس، که ظاهراً در جریان این بازی رخ داده است، انجام خواهد داد."

بلینگام در پلتفرم ایکس اعلام کرد که این حرکت یک "شوخی" با دوستان نزدیکش در ورزشگاه بوده است، اما در صورت اثبات جرم با محرومیت احتمالی روبرو خواهد شد.

شیرر:/ ایده کنار گذاشتن بلینگام مضحک است 2