شنبه 8 اردیبهشت 1403

شیوه جدید عرضه نان به هیچ عنوان سهمیه بندی و افزایش قیمت ندارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شیوه جدید عرضه نان به هیچ عنوان سهمیه بندی و افزایش قیمت ندارد

محمد باقر منوچهری با بیان اینکه اجرای این طرح افزایش قیمت، سهمیه بندی و کارت اعتباری نخواهیم داشت، گفت: هیچ موضوعی تحت عنوان اعتبار و سهمیه‌بندی مطرح نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با اجرای طرح پایلوت عرضه نان در سمنان گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از قاچاق و مشخص شدن مقدار فروش آن توسط نانوایی ها است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در ادامه افزود: طرح جدید عرضه نان به صورت تدریجی درسمنان انجام خواهد شد و مردم، نان مورد نیاز خود را بدون سهمیه بندی و افزایش قیمت و بدون محدودیت و فقط با کارت بانکی خریداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح افزایش قیمت، سهمیه بندی و کارت اعتباری نخواهیم داشت، ابراز داشت: هیچ موضوعی تحت عنوان اعتبار و سهمیه‌بندی مطرح نیست.

بنا به گفته منوچهری دستگاه کارتخوان مختص نانوایی ها طراحی شده و در نانوایی ها نصب می شود و مردم می توانند با هریک از کارت های بانکی خود مراجعه کرده و به تعداد مورد نیاز و بدون سهمیه بندی نان تهیه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: با اجرای این طرح، پول نقد در نانوایی‌ها دریافت نخواهد شد و هیچ محدودیتی در خرید نان برای مراسم، مجالس و میهمانی شهروندان وجود ندارد.

انتهای پیام /