یک‌شنبه 8 مهر 1403

صابونچی: اردوهای ملی قایقرانی پس از اعلام برنامه کادر فنی و نظر کمیته فنی آغاز خواهد شد / برای هانگژو آماده می شویم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
صابونچی: اردوهای ملی قایقرانی پس از اعلام برنامه کادر فنی و نظر کمیته فنی آغاز خواهد شد / برای هانگژو آماده می شویم

دبیرکل فدراسیون قایقرانی با اشاره از آغاز اردوهای ملی پس از برگزاری جلسات کمیته فنی خبر داد و گفت: در این هفته جلسات کمیته فنی روئینگ و آبهای آرام برگزار خواهد شد و اردوهای ملی را شروع می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون قایقرانی خصوص آغاز اردوهای ملی اظهار داشت: خوشبختانه مسابقات قهرمانی کشور پس از اخذ مجوز از ستاد کرونا برگزار شد و در ادامه با زمان‌بندی مناسب اردوهای ملی را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برنامه اصلی و مهم ما برای بازیهای آسیایی است و برای هانگژو آماده خواهیم شد اما در حال حاضر اولویت با اردوی روئینگ است که اواسط آذرماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد.

صابونچی اظهار کرد: در این هفته برنامه از مربیان دریافت می‌شود و با تقویت کادر فنی و نظر کمیته فنی برنامه زمانبندی اردوها اعلام خواهد شد. در دو سه روز آینده جلسات کمیته فنی تشکیل و اردوها آغاز می‌شود.

وی درباره مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت نیز گفت: امروز جلسه هماهنگی با حضور استان‌های شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار می‌شود و با نهایی شدن میزبان مسابقات، این رقابت‌ها در دهه اول آبان برنامه‌ریزی خواهد شد. چند استان برای میزبانی اعلام آمادگی کردند که با نظر دیگر استان‌های شرکت کننده میزبان نهایی مشخص و اعلام خواهد شد.

صابونچی همچنین اظهار کرد: نباید زمان را از دست بدهیم و در این فرصت باقی‌مانده شرایطی فراهم کنیم تا اردوها سریع‌تر آغاز شود تا بتوانیم با هماهنگی بیشتری تیم‌های خوبی برای مسابقات پیش رو مهیا کنیم.

انتهای پیام /