یک‌شنبه 10 تیر 1403

صحبت های شوکه کننده مهدی طارمی درباره ازدواجش

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
صحبت های شوکه کننده مهدی طارمی درباره ازدواجش

اقتصادنیوز: مهدی طارمی که پس از پایان لیگ پرتغال در ایران حضور دارد با حضور در تلویزیون خبری مهم از ازدواجش را رسانه ای کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، مهدی طارمی فوتبالیست مشهور تیم ملی ایران در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی از ازدواج و همسرش صحبت هایی را مطرح نمود که در فضای مجازی با واکنش های متفاوتی همراه بود.

مهدی طارمی که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال اینتر میلان بازی می‌کند، به تازگی با حضور در برنامه فوتبال برتر به گپ و گفت با محمدحسین میثاقی نشست و میثاقی در اقدامی عجیب ازدواجش را به کل انکار کرد و گفت:

«خانواده همسر که نمی‌دانم چه کسی را می‌گویید، ولی خانواده خودم استقلالی هستند»

این صحبت ها نه تنها موجب تعجب میثاقی شد بلکه در فضای مجازی نیز سر و صدا به پا کرد چرا که آقای فوتبالیست در مصاحبه با عادل فردوسی پورمجری برنامه فوتبال 360 درباره خبر ازدواجش چنین گفته بود:

خبرها که اتفاق افتاده و اون p همونه دیگه.

لازم به ذکر است که مهدی طارمی پس از گلزنی حرف p را با دست هایش نشان می دهد.

مادر مهدی طارمی در برنامه فوتبال 360 و در ادامه صحبت های پسرش در مورد شادی پس از گل او و ازدواجش گفت:

آره دیگه این به افتخار خانومشه که p اول اسم خانومش هست، در شرف ازدواج هستن، بعد ان شاالله تشکیل خانواده و در آینده نزدیک، ان شاالله ایشونم متاهل میشه و به جرگه متاهلین می پیونده.

مهدی طارمی بازیکن پست مهاجم فوتبال متولد 27 تیر 1371 در بوشهر است. او با 187 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن، راست پا بوده اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد. پدرش علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال و مادرش نیز خانه دار است، او از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد و سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و درباشگاه فوتبال اینتر میلان می درخشد. برادر بزرگتر او محمد نیز بازیکن فوتبال است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید