چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

صدا و سیما

صدا و سیما

وب‌گاه عصر ایران

صدا و سیما از زمان حمله ایران به اسراییل خبر داشت اما رفتارش در هنگام آغاز حمله به نحوی بود که گویی او نیز غافلگیر شده است. مگر چنین فرصت‌هایی برای یک رسانه چند بار در طول عمر کاری‌اش رخ می‌دهد که این قدر معمولی با آن برخورد می‌شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

نقوی حسینی گفت: در مجلس آینده، به تعبیری از کُندترین جریانات و افراد گرفته تا تندترین جریانات و افراد حضور دارند بنابراین چون طیف گسترده‌ای از جریانات سیاسی حضور دارند یقینا تقسیم کرسی‌ها بین این جریانات کار بسیار دشواری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته در اوج طوفان الأقصی خبر رسید قرار است فیلم‌هایی درباره غزه و فلسطین ساخته شود و می‌بنیم اکنون «وعده صادق» محقق شد؛ اما جزئیاتی از این پروژه‌ها مشخص نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی میرباقری عضو کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط محتوایی حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش‌خانگی درخصوص وضعیت کنونی رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: با عنایت به ظرفیت ویژه‌ای که پلتفرم‌ها و وی‌او‌دی‌ها در سبد رسانه‌ای دارند چه در ایران و چه در جهان، علی‌القاعده ما با یک شرایط جدیدی در دهه اخیر مواجه شدیم در مصرف رسانه‌ای مردم و این مصرف رسانه‌ای...

خبرگزاری تسنیم

سردار افشار: آثار شهید آوینی تاثیرگذار بود ولی بعد از آتش‌بس (جنگ عراق و ایران) که دیگر امکان فعالیت نداشت، مانده بود چه کند. ما هم نمی‌دانستیم با صدا و سیما چه کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجری گفت: اگر ما در شرایط حساس و شبه جنگی قرار داریم، هر روزنامه‌نگار حرفه‌ای باید اقتضائات روزنامه‌نگاری در شرایط بحران را بداند. یعنی علاوه بر اینکه به جامعه امیدبخشی می‌کند، در مورد خبرهای یأس‌آور حتما دروازه‌بانی کند. انتقادها همه به جای خودش محفوظ است و هرکسی ممکن است انتقادی به نیروهای مسلح داشته باشد. انتقاد از نیروی مسلح قبل از این چند روز می‌شد انجام شود و قبل از این چند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به اینکه استانداردهای120گانه برای تولید خودرو تدوین شده که اکثریت آن‌ها رفاهی هستند، بر ضرورت فراهم شدن زیرساخت‌ها و شرایط لازم آن‌ها برای تحقق تاکید کرد و گفت که تصمیم‌گیری برای اجرای این استانداردها بر عهده شورای عالی استاندارد است.

خبرگزاری تسنیم

واکنش اهالی فرهنگ به عملیات «وعده صادق» و حمله سپاه علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در مصاحبه با صدا و سیما در خصوص مالیات مهریه اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی یک سازمان مجری قانون است و طبق اصل 51 قانون اساسی مکلف است که به قوانینی که مجلس وضع می‌کند و در قالب پایه‌های جدید مالیاتی یا نرخ‌های جدید مالیاتی تصویب می‌کند، عمل کند. تا این لحظه قانون جدیدی که تحت عنوان قانون جدید مهریه باشد،...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود دینی بازیگر نقش علی در سریال آیینه عبرت پس از سال‌ها دوری از سینما و تلویزیون با حضور در برنامه برمودا از شبکه نسیم ماجرای راه‌اندازی اولین شبکه خصوصی تلویزیون را بازگو کرد. او گفت: من درخواستم را در جلسه‌ای به آقای احمدی نژاد رئیس جمهور آن وقت مطرح کردم و ایشان هم موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه انتقام جویان سایبری مسئولیت قطع برق در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله شهر‌های بیت شمش، تل‌آویو، روش‌هاعین، آراد، مودیعین، بئرشوع، نتانیا و... را برعهده گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح طلبان رادیکال می کوشند تا کشور را دچار بحران تعریف کرده و عدم حضور خود در حاکمیت را دلیل وجود این شرایط تعریف کنند!

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 56 و همزمان با اوج‌گیری مبارزات انقلابی مردم، جمعی از روحانیون حاضر در تهران (با پیگیری شهید مطهری) در صدد بر آمدند تا تشکیلاتی عمل کنند بنابراین تعدادی از آنان دور هم جمع شده و اساسنامه ای تنظیم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام حسینی قمی در برنامه زنده «سمت خدا» گفت: در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین، حجت الاسلام حسینی قمی در برنامه زنده «سمت خدا» گفت: در مبارزه با فساد دارند به شعور مردم توهین می‌کنند. می‌توانند سیستمی طراحی کنند که 3000 تومان را محاسبه کند، اما نمی‌توانند 3000 میلیارد تومان را حساب کنند. منبع: انتخاب

وب‌گاه فرارو

سید امیر سیاح گفت: انتظار داریم که تا پایان مهلت قانونی که پایان اردیبهشت ماه است، حدود دو میلیون مجوز کاغذی دیگر تبدیل به شناسه یکتا شوند.