یک‌شنبه 1 مهر 1403

صدرنشینی پرتغال و صعود به سمت آسان جدول / مراکش حریف ایران شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صدرنشینی پرتغال و صعود به سمت آسان جدول / مراکش حریف ایران شد

در ادامه دور سوم مرحله گروهی جام جهانی فوتسال که به میزبانی ازبکستان در حال برگزاری است عصر امروز از ساعت 16 تیم‌های پرتغال و مراکش در حساس‌ترین دیدار گروه E در هومو آره‌نا به مصاف هم رفتند که در این دیدار پرتغالی‌ها تیم برتر میدان بودند و با نتیجه 4 بر 1 شیر‌های اطلس را شکست دادند تا به عنوان تیم نخست جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کنند.

اریک، برونو (دو گل) و زسکی در این دیدار برای پرتغال گلزنی کردند و تک گل تیم مراکش را هم سفیانه المسرار به ثمر رساند. با این نتیجه پرتغالی‌ها با سه پیروزی و کسب 9 امتیاز مقتدرانه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند و به سمت آسان‌تر جدول رفتند و شیر‌های اطلس هم با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم جواز صعود به مرحله حذفی را بدست آورد.

به این ترتیب مراکش به سمت سخت‌تر جدول و جایی که برزیل هم قرار دارد می‌رود. در صورت تساوی و یا پیروزی ایران مقابل فرانسه در بازی امروز، شاگردان شمسایی در مرحله بعد به مصاف مراکش خواهند رفت.

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان در مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا برگزار شد تیم پاناما به مصاف تاجیکستان رفت که در این دیدار پانامایی‌ها موفق شدند با نتیجه پرگل 8 بر 3 از سد نماینده آسیا بگذرند و با 3 امتیاز منتظر پایان مرحله گروهی می‌مانند تا به عنوان تیم سوم راهی دور حذفی شوند.