یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

صعود با عبور از راه سخت؛/ اخباری وارد مربیان لیگ برتری شد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صعود با عبور از راه سخت؛/ اخباری وارد مربیان لیگ برتری شد (عکس)

سرمربی چادرملو توانست تیمش را به دور یک چهارم نهایی جام حذفی و جمع هفت تیم لیگ برتری برساند.

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان علاوه بر اینکه جایگاه دوم جدول لیگ دسته اول را در اختیار دارد و توانسته با هدایت سعید اخباری شانس بالایی برای راهیابی به لیگ برتر داشته باشد، در جام حذفی هم شگفتی‌ساز بوده و توانسته با سه پیروزی در این رقابت‌ها برابر آریو اسلامشهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

شاگردان سعید اخباری در دومین سال فعالیت چادرملو اردکان در فوتبال و لیگ یک، در کنار تلاش برای صعود از این رقابت‌ها، توانسته‌اند سه پیروزی در جام حذفی به دست بیاورند و حالا هم خودشان را در کنار هفت تیم لیگ برتری دیگر می‌بینند که در نوع خود جالب توجه است.

اخباری که تجربه فعالیت به‌عنوان مربی و سرمربی در لیگ برتر را دارد، حالا نام خود و تیمش را در بین هشت تیم برتر جام حذفی می‌بیند و می‌تواند با صعود از دور بعدی به نیمه نهایی، این شگفتی‌سازی را ادامه بدهد.

چادرملو اردکان البته باید توجه جدی هم به رقابت‌های لیگ یک داشته باشد تا در کنار جام حذفی تداخلی در مسابقات این تیم به وجود نیاید. اما نکته مهم این است که آنها به طور قطعی در مرحله بعدی رقابت‌ها میزبان هستند و این کمک زیادی به روند نتیجه‌گیری شاگردان اخباری می‌کند.

صعود با عبور از راه سخت؛/ اخباری وارد مربیان لیگ برتری شد (عکس) 2