جمعه 1 تیر 1403

صعود به فینال با آلترناتیو گلرهای اصلی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
صعود به فینال با آلترناتیو گلرهای اصلی!

تیم‌های فینالیست جام حذفی در بازی امشب با گلرهای ذخیره خود در میدان حاضر شدند.

به گزارش ورزش سه، تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان بدون حضور دروازه‌بان های اصلی به فینال مسابقات جام حذفی صعود کردند و در این بین داوود نوشی صوفیانی شب درخشانی را پشت سر گذاشت.

تیم فوتبال سپاهان با اینکه پیام نیازمند گلر ملی‌پوش خود را در اختیار داشت اما مانند دیگر مسابقات جام حذفی از نیما میرزازاد استفاده کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به فینال مسابقات صعود کند.

اما در سمت دیگر مس رفسنجان حامد لک را در اختیار نداشت و از داوود نوشی‌صوفیانی درون دروازه استفاده کرد که این بازیکن در جریان مسابقه و ضربات پنالتی عملکرد فوق‌العاده ای داشت و توانست تیم خود را به فینال مسابقات برساند، او در جریان مسابقه یک ضربه فوق‌العاده را از مهدی لیموچی گرفت و در ضربات پنالتی هم با مهار 2 پنالتی نقش اول صعود به فینال جام حذفی بود.

اما تصمیم مهمی که سرمربیان دو تیم باید برای بازی فینال در نظر بگیرند استفاده از گلرهای اصلی و باتجربه یا اعتماد به گلرهایی که مقدمات حضور در فینال را فراهم کرده است خواهد بود که این تصمیم به نظر سرمربی‌های دو تیم، برنامه های تمرینی و شرایط مسابقه فینال باز می‌گردد که با تشخیص نویدکیا و مورایس گلرهای دوم این تیم شرایط روحی روانی حضور در فینال را خواهند داشت یا شاهد تقابل نیازمند و لک خواهیم بود.

دیدار فینال مسابقات جام حذفی 03-1402بین تیم های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

صعود به فینال با آلترناتیو گلرهای اصلی! 2