یک‌شنبه 1 مهر 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: احکام حاوی مزایای مناطق جنگی برای بازنشستگان 6 استان کشور بر اساس قولهایی که داده شده، تا قبل از شهریور امسال صادر می شود.

خبرگزاری دانشجو

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو: رتبه بندی بازنشسته‌ها در آموزش و پرورش اعمال شده است. مساله ما پرداخت کسور از طریق سازمان برنامه و بودجه به صندوق بازنشستگی برای صدور احکام بازنشستگی است. به طور پیوسته پیگیر موضوع هستیم، چون آموزش و پرورش کار خود را انجام داده است. بین سازمان برنامه بودجه و صندوق بازنشستگی در خصوص وجه پرداخت شده اختلاف نظری وجود دارد که قول...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان دهک 1 تا 4 سمپاد از سوی دولت انجام می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان دهک 1 تا 4 سمپاد از سوی دولت انجام می شود.

وب‌گاه گسترش

رتبه بندی بازنشسته ها در آموزش و پرورش اعمال شده است. مساله ما پرداخت کسور از طریق سازمان برنامه و بودجه به صندوق بازنشستگی برای صدور احکام بازنشستگی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رتبه بندی بازنشسته ها در آموزش و پرورش اعمال شده است. مساله ما پرداخت کسور از طریق سازمان برنامه و بودجه به صندوق بازنشستگی برای صدور احکام بازنشستگی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان دهک 1 تا 4 سمپاد از سوی دولت انجام می‌شود. وی افزود: امروز در جلسه هیات دولت مصوب شد هزینه‌های ثبت نام دانش آموزان دهک‌های یک تا چهار که در مدارس سمپاد پذیرفته شوند را دولت پرداخت کند. وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه 18 شرکت از 185 شرکت صندوق بازنشستگی کشوری سودده هستند از انحلال شرکت‌های زیان‌ده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی نگرش مردم به صندوق‌های بازنشستگی و ابعاد مختلف اصلاحات آن را مورد بررسی قرار داده است که نتایج حاصل از حاکیست میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم 55 سالگی و برای زنان 48 سالگی برآورد شده است.

وب‌گاه فرارو

میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم 55 سالگی و سن مناسب زنان 48 سالگی برآورد شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مهم‌ترین دلیل اشتغال مجدد بازنشستگانی که پس از بازنشستگی در شغل دیگری فعالیت داشته‌اند، «کافی نبودن حقوق بازنشستگی» عنوان شده است.

وب‌گاه گسترش

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد با پرداخت کسورات مربوط به رتبه بندی معلمان بازنشسته به صندوق بازنشستگی کشوری طی چند روز آینده احکام این گروه از بازنشستگان صادر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی نگرش مردم به صندوق‌های بازنشستگی و ابعاد مختلف اصلاحات آن را مورد بررسی قرار داده است که نتایج حاصل از این گزارش حاکیست میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم 55 سالگی و برای زنان 48 سالگی برآورد شده است. همچنین 62.2 درصد از مردم «مستمری بازنشستگی» را به عنوان منبع درآمد خود در دوران سالمندی در نظر گرفته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی نگرش مردم به صندوق‌های بازنشستگی و ابعاد مختلف اصلاحات آن را مورد بررسی قرار داده است.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه الحاق اولین شرکت دانش بنیان به صندوق آینده ساز در قالب پروژه ملی منعقد شد