جمعه 30 شهریور 1403

صندوق بازنشستگی

صندوق بازنشستگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 70 درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1401 به حساب آنها واریز شده است گفت: اعتبار 30 درصد باقی مانده نیز تامین شده و سازمان برنامه و بودجه آن را تخصیص داده و اکنون در خزانه‌داری کل است که مقرر شده بعد از حقوق بهمن و قبل از واریز حقوق اسفند پرداخت شود.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیته بیمه و تامین اجتماعی خانه کارگر تاکید کرد: شما وقتی در چهارچوب چنین قراردادی بیمه می‌شوید تا به صورت بازنشستگی بعدا پول دریافت کنید، در حقیقت دارید صرفاً سود پول خودتان را می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت 3، 7 یا 10 سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی برای بازنشستگی در کشور نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملکرد مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم نشان از فاصله گرفتن مجلس از راس امور دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«بانک مرکزی دنبال تصاحب منابع مالی است و به رقابتی نابرابر با بازار سرمایه برخاسته است». این انتقاد چند وقتی است که از سوی برخی کارشناسان بازار سرمایه مطرح می‌شود اما سروصدای این دست گزاره‌ها و انتقادات از کجا بلند شد؟

وب‌گاه گسترش

به گفته مدیر عامل شرکت هما، عمده‌ترین فعالیت آنها مربوط به انتقال بیماران از خارج به ایران است. این شرکت افرادی را که تمایل دارند برای درمان به ایران بیایند، پذیرش می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوان محاسبات به سازمان تامین اجتماعی تذکر داد. دیوان محاسبات به سازمان تامین اجتماعی تذکر داد. به گزارش عرشه آنلاین، دیوان محاسبات کشور به سازمان تامین اجتماعی به دلیل عدم استقرار حساب واحد با صدور درخواست وجه الکترونیکی و پرداخت مستقیم وجوه به ذینفع نهایی تذکر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تهران با بیان اینکه هرکسی که تخصصش به درد شهرداری بخورد جذب می‌کنیم، گفت: بنده به عنوان شهردار نه دخترخاله و نه پسرخاله نیاوردم و حتی من نزدیکترین کس به خودم که ماه ها بیکار بود، نیاوردم و حق ندارم پاره تنم را بیاورم به شهرداری تهران.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت عیدی بازنشستگان این صندوق همراه با حقوق بهمن خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران با بیان اینکه تفاوت قیمت اتوبوس‌های برقی چینی با اتوبوس‌های برقی داخلی بین 5 تا 6 میلیارد تومان در هر اتوبوس است، گفت: اتوبوس‌های چینی به مراتب ارزان‌تر از اتوبوس‌های داخلی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت عیدی بازنشستگان این صندوق همراه با حقوق بهمن‌ماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عیدی بازنشستگان کشوری واریز شد.

وب‌گاه الف

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق واریز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق واریز شد.

وب‌گاه گسترش

به گفته امیرآبادی زاده، براساس مصوبه هیات محترم وزیران، عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مبلغ 2میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.