یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صندوق رفاه دانشجویان

صندوق رفاه دانشجویان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام اربعین دانشجویی گفت: مجری وام اربعین دانشگاه‌ها هستند در دانشگاه‌ها هم این موضوع توسط دفتر نهاد نمایندگی رهبری پیگیری می‌شود. وی ادامه داد: برهمین اساس با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها صحبت کرده و برای آن‌ها نامه ارسال کردیم که ابلاغ شد تا براساس آن دانشجویان...

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تمام دانشجویانی که اسامی آنها برای صندوق ارسال شده بود برای دریافت وام اربعین به بانک طرف تعهد صندوق معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

تعداد 105 دانشگاه دولتی کشور شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده اند و بر این اساس 35 دانشگاه تعهدی در برابر تامین خوابگاه دانشجویان ندارد و 28 دانشگاه اعلام کرده اند خوابگاه ارائه می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. آیین‌نامه جشنواره دانشجویان سرآمد به زودی ابلاغ می‌شود رئیس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده میان معاونت دانشجویی و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده است. دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی 14 تا 30 شهریورماه 1402 درخواست خود را ارائه کنند. نحوه درخواست دانشجویان متقاضی: جهت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی درباره افزایش هزینه غذای دانشگاه‌ها در سال جاری گفت: با توجه به سال‌های گذشته، سعی کردیم روند مبالغی که از دانشجویان دریافت می‌کنیم را تغییر دهیم. وی ادامه داد: امسال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم کلا پوست‌اندازی کرده و روش‌های جدیدی ایجاد کرده است، به‌دنبال تنوع بخشی به غذا‌های دانشجویی هستیم تا دانشجویان زیاد با مسائل غذای دانشجویی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تنوع بخشی غذاهای دانشجویی در سال جاری خبرداد و گفت: بنابراین بسته به نوع غذاها قیمت‌ها متفاوت خواهد بود و مبالغ غذای دانشجویی ثابت نخواهد بود.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تنوع بخشی غذاهای دانشجویی در سال جاری خبرداد و گفت: بنابراین بسته به نوع غذاها قیمت‌ها متفاوت خواهد بود و مبالغ غذای دانشجویی ثابت نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: هفته آینده مبلغ سهم دانشجو از قیمت غذای دانشجویی و همچنین چگونگی استفاده دانشجویان از غذا و خوابگاه‌های دانشجویی ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی در هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اهمیت تبیین سیاست‌های صندوق رفاه دانشجویان برای معاونان دانشجویی سراسر کشور در این نشست گفت: در روز اول نشست طی برگزاری یک کارگاه، طرحی که در رابطه با تغذیه دانشجویی طراحی شده بود را مورد بحث...

وب‌گاه الف

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم میزان افزایش وام های دانشجویی و نرخ اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی برای سال تحصیلی 1402-1403را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره افزایش وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی 1403-1402 گفت: وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه نسبت به سال گذشته افزایش خوبی پیدا کرده است. ولی در حال حاضر افزایش وام ودیعه مسکن متاهلی نهایی شده است وام 35 میلیون تومانی ودیعه مسکن متاهلی در تهران به 70 میلیون تومان افزایش یافته و در واقع دو برابر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی درباره افزایش نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی در سال تحصیلی 1402-1403 گفت: میزان مصوب هزینه خوابگاه‌های دانشجویی در سال تحصیلی 1402 - 1403 از سوی صندوق رفاه دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است. وی حداکثر نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی را 200 هزار تومان و حداقل نرخ اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید را...

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم میزان افزایش وام های دانشجویی و نرخ اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی برای سال تحصیلی 1402-1403را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: بعد از موضع گیری صریح مسئولین دانشگاه پیام نور و رایزنی‌های مختلف با نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی، بند مربوطه از دستور کار کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خارج شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام کارنامه علمی داوطلبان و رتبه‌های برتر آزمون سراسری 1402 برتر برگ جدیدی را در روند برگزاری کنکور 1402 ورق زد و خبر اول رسانه‌ها در حوزه آموزش عالی شد، رئیس صندوق رفاه دانشجویان هم اطلاع داد متقاضیان درخواست خوابگاه تا 31 مرداد ماه باید در سامانه جدید این صندوق ثبت‌نام کنند.