دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ضدحال کودک لیورپولی به صلاح

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ضدحال کودک لیورپولی به صلاح

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده، یک کودک لیورپولی قبل از بازی با لاسک به محمد صلاح می گوید که استیون جرارد بازیکن مورد علاقه او است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح قبل از بازی مقابل لاسک با اظهارنظر جالب یک کودک لیورپولی مواجه شد که اعلام کرد استیون جرارد بازیکن مورد علاقه او است.

این مهاجم که یکی از بازیکنان موردعلاقه لیورپول است، پیش از بازی در لیگ اروپا مقابل لاسک در تونل منتهی به ورزشگاه لحظات جالبی را پشت سر گذاشت.

یک کودک خوش شانس که در کنار صلاح حضور داشت تا برای مراسم قبل از بازی وارد زمین شود، یاد و خاطره یک اسطوره لیورپول را برای صلاح زنده کرد.

طبق ویدیویی که منتشر شده، صلاح از یک کودک سوال می‌کند که بازیکن مورد علاقه او کیست و او پاسخ می‌دهد که به استیون جرارد علاقه دارد. سپس صلاح می‌خندد و به او می گوید تو که حتی یک بازی جرارد را هم تماشا نکردی و سپس هر دو می‌خندند.

جرارد با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه قهرمان شد و 710 بازی رسمی با پیراهن این تیم انجام داد. جرارد 7 سال پیش بازنشسته شد و اکنون در عربستان سعودی به عنوان سرمربی تیم الاتفاق مشغول به کار است.

ضدحال کودک لیورپولی به صلاح 2
ضدحال کودک لیورپولی به صلاح 3