شنبه 7 مهر 1403

طارمی: از لیگ برتر انگلیس، اسپانیا و ایتالیا پیشنهاد داشتم / به بیرانوند گفتم در پرسپولیس بمان + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
طارمی: از لیگ برتر انگلیس، اسپانیا و ایتالیا پیشنهاد داشتم / به بیرانوند گفتم در پرسپولیس بمان + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در پایان فصل گذشته قراردادش با پورتو پرتغال به اتمام رسیده بود با باشگاه اینترمیلان، قهرمان سری A ایتالیا به توافق رسید. مهدی طارمی در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص پینشهاداتش بیان کرد: اینتر را به خاطر قدمت و بزرگی این باشگاه انتخاب کردم. از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا چند پیشنهاد داشتم. به پیشنهاد جدی حوزه...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در پایان فصل گذشته قراردادش با پورتو پرتغال به اتمام رسیده بود با باشگاه اینترمیلان، قهرمان سری A ایتالیا به توافق رسید.

مهدی طارمی در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص پینشهاداتش بیان کرد: اینتر را به خاطر قدمت و بزرگی این باشگاه انتخاب کردم. از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا چند پیشنهاد داشتم. به پیشنهاد جدی حوزه خلیج‌فارس فکر هم نکردم زیرا برای من مهم پیشرفت بود و اصلا به بازگشت به کشورهای عربی فکر نکردم. همه نگاهم زو به جلو پیشرفت بود‌. برای من مهم پیشرفت کردن بود و اصلا به گذشته و بازگشت به کشورهای عربی فکر نمی‌کردم.

طبق اعلام طارمی مراسم معارفه او 20 جولای (30 تیر) برگزار می‌شود. و قرارداد این بازیکن با اینتر 2 ساله با شرط تمدید یک ساله است.

ادامه دارد...