دوشنبه 7 آبان 1403

طارمی در شهر منفور بیرانوند!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طارمی در شهر منفور بیرانوند!(عکس)

ستاره ایرانی پورتو امشب در مسابقه اروپایی مقابل آنتورپ به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از اینکه در دو دیدار متوالی تیم ملی ایران در فیفا دی مقابل تیم‌های ملی اردن و قطر به میدان رفت و توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، در بازگشت به پرتغال در مسابقه مرحله سوم جام حذفی در فهرست نفرات پورتو حضور نداشت، اما امشب در لیگ قهرمانان اروپا دوباره برای باشگاه بازی می‌کند.

ستاره ایرانی پورتو در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین موفق به گلزنی شد، اما در دومین مسابقه علی‌رغم نمایش درخشان و تلاش زیاد برابر بارسلونا نتوانست دروازه ترشتنگن را باز کند و یک گل او هم آفساید گرفته شد، اما او امشب آماده گلزنی دوباره در چمپیونز لیگ است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 22:30 امشب در بوسویل استادیوم مسابقه سوم خود در گروه H لیگ قهرمانان اروپا را مقابل رویال آنتورپ بلژیک برگزار می‌کند که مهدی طارمی نیز همراه تیمش به این کشور سفر کرده تا آماده بازگشت به ترکیب شود.

رویال آنتورپ بلژیک که دو سال قبل علیرضا بیرانوند را دراختیار داشت و این گلر ایرانی دوران تلخی را در آنجا سپری کرده بود، حالا میزبان مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا است و مهدی طارمی این فرصت را دارد تا برابر تیمی که بیرانوند از آن بدش می‌آید، بدرخشد و گلزنی کند.

مهدی طارمی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا 7 بازی در دور گروهی و حذفی برای پورتو به میدان رفت که موفق شد پنج گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد که در دو مسابقه فصل جدید فقط یک گل برابر شاختار دونتسک اوکراین زده و این شانس را دارد امشب آمارش را بهتر کند.

طارمی در شهر منفور بیرانوند!(عکس) 2