پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

طاهرخانی دوباره 3امتیازی زد؛/ درخواست مهاجری از ستاره پرسپولیسی: همان همیشگی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طاهرخانی دوباره 3امتیازی زد؛/ درخواست مهاجری از ستاره پرسپولیسی: همان همیشگی!

حمید طاهرخانی درحالی دوباره مهره قابل اعتماد رضا مهاجری در دیدار خیبر با داماش بود، که بازهم ناجی تیمش در چمن مصنوعی سردار جنگل شد.

به گزارش "ورزش سه" طاهرخانی که بعد از حضور در پرسپولیس و حتی تجربه فینال حام باشگاه‌های آسیا نتوانسته بود روزگار خوشی در سپیدرود و شهرداری بندرعباس پشت سر بگذارد، ابتدای امسال به خیبر خرم‌آباد پیوست تا در ایامی که مهاجری موفق نشده بود مهاجم تمام‌کننده‌ای برای تیمش جذب کند، کمک‌حال این سرمربی باشد. طاهرخانی قرار بود نقش مکمل مهرداد حیدری در خط حمله این تیم باشد، اما با مصدومیت حیدری او به تنهایی بار مهاجمین تیمش را هم به دوش می‌کشد.

طاهرخانی در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل خوشه طلایی تک‌گل تیمش را به زیبایی وارد دروازه حریف کرد و در مسابقه روز گذشته معوقه لیگ دسته اول هم با تیزهوشی و جاگیری مناسب تک‌گل 3امتیازی خیبر را وارد دروازه داماش کرد تا آن‌ها با 4اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم و 7امتیاز نسبت به تیم سوم در صدر جدول رده‌بندی جاخوش کنند.

با درخشش طاهرخانی و همراهی بی‌نقص هافبک‌ها با این ستاره پرسپولیسی، مهاجری حالا خیالش از بخش گلزنی تیمش راحت شده و طاهرخانی هم که خودش را در رده دوم جدول گلزنان لیگ آزادگان می‌بیند، امیدوار است دوباره با خیبر به سطح اول فوتبال کشور بازگردد.

حالا سرمربی خیبر از این مهاجم ریزنقش می‌خواهد برای موفقیت تیمش، همان طاهرخانی همیشگی باشد تا گلزنی لرتباران در بازی‌های حساس، تضمین شده باشد!

عکس: رضا بیرانوند

طاهرخانی دوباره 3امتیازی زد؛/ درخواست مهاجری از ستاره پرسپولیسی: همان همیشگی! 2