یک‌شنبه 6 آبان 1403

طرح عیدانه استاندارد خراسان شمالی آغاز شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
طرح عیدانه استاندارد خراسان شمالی آغاز شد

طرح ویژه عیدانه از 15اسفند ماه تا 15فروردین ماه 1403به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می شود.

دنیای اقتصاد - خراسان شمالی: محمد خوران مدیر کل استاندارد خراسان شمالی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی دانست و بیان کرد: نظارت‌ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد و در این بازرسی‌ها، کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل مضاعف، و در صورت وجود و توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد و پایین‌تر از حد کیفیت، خدمات فاقد ایمنی و استاندارد، برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هتل، هتل آپارتمان ها، زائر سراها، فرودگاه و پایانه های مسافری، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز تفریحی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی‌ها و مراکز شیرینی و آجیل هم مورد بررسی قرار می گیرد.

خوران درپایان تاکید کرد: برای بررسی اصالت علامت استاندارد کالای خریداری شده، مصرف کنندگان می توانند کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه 10001517 پیامک کرده و از این طریق از ویژگی هایی نظیر نام واحد تولیدی، نشانی محل تولید محصول و اعتبار پروانه. استاندارد آگاه شوند.

--> اخبار مرتبط