پنج‌شنبه 5 مهر 1403

طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس)

مدافع پرسپولیس نام خود را بالاخره در جمع گلزنان دربی هم جا داد تا این افتخار را هم در دوران حضورش در این تیم به نامش شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسین کنعانی زادگان اصولا حضور در صدر لیست اتفاقات را عاشقانه دوست دارد و این را می‌توان در طول دوران حرفه‌ای فوتبالش دید و لیست کرد.

مدافع یاغی که اکنون محبوب سکوهای پرسپولیس و هواداران این تیم است و در دوره‌ای با تصمیمی جنجالی پیراهن استقلال را هم بر تن کرده بود اما خیلی زود مسیرش را از این تیم جدا کرد.

او اما در آخرین دقایق دربی یکصد و چهار بهترین فرصت را برای خود فراهم دید که نامش را در بین گلزنان این بازی هم جا دهد؛ او حتی به نگاه‌های عاجزانه گئورگی گولسیانی که معمولا پنالتی زن اول سرخ‌ها هم محسوب می‌شود و سابقه دو بار گلزنی به استقلال را هم در کارنامه دارد بی توجه بود. او اهل ریسک است و بی توجه به اینکه با احتمال از دست دادن این پنالتی تمام دنیا روی سرش خراب خواهد شد و از اوج محبوبیت با اتفاقات تلخی مواجه می‌شود را هم به جان خرید.

مسلما بخش بزرگی از هواداران با توجه به حضور همزمان گئورگی گولسیانی در منطقه پنالتی و درخواستش برای زدن این ضربه، نگران آینده و سرنوشت این پنالتی بودند و حتی کامنت‌های خود را برای خراب شدن احتمالی این ضربه در ذهن مرور می‌کردند.

اما کنعانی بار دیگر مسلط و پر ادعا پشت پنالتی ایستاد و یک بار دیگر سیدحسین حسینی را در دربی‌ها ناکام گذاشت و ضربه‌اش را برخلاف حرکت گلر ملی‌پوش و کاپیتان استقلال به گل تبدیل کرد.

اما سکانس بعدی از همین جا شروع می‌شود: جایی که بازار کری خوانی‌های قبل از بازی حسابی در فضای مجازی داغ بود و باشگاه پرسپولیس هم به شکل سانسور وار به آن در طرح بازی خود پرداخته بود. سود بردن از نفرات گلزن دربی که البته در بین آنها برخی‌شان سابقه شادی گل با در آوردن پیراهن را داشتند. یک شادی محبوب بین گلزنان!

کنعانی زادگان هم قطعا با تمایل ویژه‌ای که به حضور در صدر ماجراهای جذاب را دارد، این شادی را بارها در ذهن خود مرور کرده بود و این جمله را گفته بود: "چرا من نه!"

همین عاملی شد که او در پایان این نبرد یک به یک با سیدحسین حسینی و تسلیم کردن کاپیتان استقلال، بیخیال شادی گل همیشگی و محبوب خود با رقص یزله شود و اینبار با در آوردن پیراهن کارت زرد جریمه‌اش را هم به جان بخرد: "بله، من هم می‌خواهم جزیی از آن قاب با حضور امید عالیشاه و عیسی آل کثیر و شادی گل جنجالی‌شان باشیم!"

طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس) 2
طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس) 3
طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس) 4
طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس) 5
طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس) 6
طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس) 7
طرح مرا هم کنار عیسی و امید بزنید / کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت (عکس) 8