پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر

با همکاری نهادهای دولتی، مردم و هیئت های مذهبی جشن های عید غدیر امسال در شهرستان طرقبه شاندیز باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رضا چاوشان، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان طرقبه شاندیز، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری باشکوه جشن‌های خیابانی و مراسم های ویژه دهه ولایت در این شهرستان گفت: امسال دهه ولایت به ویژه عید بزرگ غدیرخم در شهرستان طرقبه و شاندیز بسیار پربار و با شکوه بود. با همکاری و همدلی ارگان‌های دولتی و نهادهای مردمی به ویژه هیئت‌های مذهبی، غدیر امسال پرشورتر از سالهای قبل برگزار شد.

وی افزود: عید غدیر امسال با شکوه خاصی در این شهرستان همراه بود و اتفاق متفاوت آن برگزاری «جشن بزرگ و مردمی غدیر شهرستان» در دهکده شاندیز بود که شامل بخش‌های مختلفی بود و به لحاظ نوع عملکرد سعی شد برنامه های متنوعی دیده شود.

موسسات پای کار آمدند و رواق فرهنگ و هنر در حاشیه این جشن بزرگ ایجاد شد، و غرفه هایی همچون خوشنویسی، قلم زنی، صنایع دستی و دیگر آثار تجسمی در این نمایشگاه که با نام «گذر فرهنگ و هنر» برپاشده حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد طرقبه شاندیز بیان داشت: در این ایام ایستگاه های صلواتی در مسیرهای پرتدد به صورتی بسیار زیبا با پذیرایی متنوع و پربار فعال شدند. راه اندازی کارناوال های حوزه های بسیج طرقبه و شاندیز و جشن های خیابانی مردمی، جشن های محلات به همت شهرداری ها و همچنین نورافشانی های مختلف با کمک ها و همیاری های مردمی از دیگر برنامه های شهرستان در دهه ولایت بود.

انتهای پیام /

طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 2
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 3
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 4
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 5
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 6
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 7
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 8
طرقبه شاندیز میزبان حضور پرشور مردم در دهه ولایت و عید غدیر 9