شنبه 28 مهر 1403

طعنه ببر برزیلی به بارسا: الان خیلی خوشحال‌ترم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طعنه ببر برزیلی به بارسا: الان خیلی خوشحال‌ترم!

ویتور روکه می‌گوید در حال حاضر از شش - هفت ماه اخیر که در بارسلونا بود خیلی خوشحال‌تر است.

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به صورت رسمی به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند تحت هدایت ژاوی عملکرد درخشانی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد و به آنها در بهبود شرایط‌شان در رقابت‌های لالیگا کمک کند.

اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و او به نیمکت نشینی محض در بارسلونا تبدیل شد که فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نمی‌کرد و جدایی سرمربی بارسا باعث شد که او بار دیگر به حضور در ترکیب این تیم امیدوار شود.

با این حال، حتی هانسی فلیک هم تمایلی به همکاری با این بازیکن برزیلی نداشت و همین باعث شد که او در نهایت با قراردادی قرضی و یک ساله راهی رئال بتیس شود تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان در فصل جدید پیدا کند.

روکه در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت فعلی‌اش اظهار داشت:" در شش یا هفت ماه گذشته اصلا خوشحال نبودم. اما حالا مشخص است که نمی‌توانم لبخندم را پنهان کنم. از گلی که برای برزیل (تیم زیر 21 سال) به ثمر رساندم بسیار خوشحال هستم.

از حضورم در تمرینات این تیم و از بردی که به دست آوردیم بسیار خوشحال هستم. به شوخی به بازیکنان و اعضای کادر فنی گفتم که در این چند روز بیشتر از تمام شش ماه گذشته خندیدم و حالم خوب بود."

طعنه ببر برزیلی به بارسا: الان خیلی خوشحال‌ترم! 2