پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

طعنه دی‌لیخت به بایرن: در یونایتد خوشحال هستم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طعنه دی‌لیخت به بایرن: در یونایتد خوشحال هستم

ماتیس دی‌لیخت می‌گوید از تصمیمش برای پیوستن به منچستریونایتد خوشحال است و از حضور در این تیم لذت می‌برد.

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت بایرن مونیخ را ترک کند و راهی منچستریونایتد شود تا تجربه جدیدی را در زندگی حرفه‌ای و دوران فوتبالش به دست آورد و بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد.

جدایی او از بایرن مونیخ در فاصله کمی پس از پیوستنش به این تیم از یوونتوس با مخالفت هواداران این تیم همراه بود که دوست داشتند مدافع هلندی همچنان به حضورش در بایرن ادامه دهد اما مدیران باشگاه هم دیگر علاقه‌ای به ادامه این همکاری نداشتند و توانستند او را با قیمت قابل قبولی به شیاطین سرخ واگذار کنند.

دی‌لیخت که این هفته موفق شد در ترکیب اصلی یونایتد به میدان برود و برای تیم جدیدش گلزنی کند به خبرنگاران گفت: «حالا اینجا در منچستریونایتد خوشحال هستم و از این که در این تیم هستم بسیار لذت می‌برم. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم که همگی پسرانی فوق‌العاده و درخشان هستند.

بسیاری از بازیکنان جوانی که در این تیم هستند باید رشد کنند و به دنبال این هم هستند که بتوانند بیشتر رشد و پیشرفت کنند. امیدواریم که بتوانیم نتایج بیشتری مانند این هفته به دست آوریم و همگی در کنار هم به عنوان یک تیم عملکرد بهتری داشته باشیم و رشد کنیم.»