سه‌شنبه 12 تیر 1403

طلای لهستان برنز شد / اسلوونی توان رقابت با عقاب‌ها را نداشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
طلای لهستان برنز شد / اسلوونی توان رقابت با عقاب‌ها را نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های ملی والیبال لهستان و اسلوونی در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2024 با نتیجه 3 برصفر به سود لهستانی‌ها به اتمام رسید و اسلوونی مغلوب این تیم شد. در دست اول این دیدار لهستان توانست با نتیجه 26 بر 24 پیروز شود، در دست دوم اسلوونی کاملا بر هم ریخت و نتیجه را 25 بر 16 واگذار کرد و در دست سوم هم اسلوونی برابر لهستان ضعیف‌تر...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های ملی والیبال لهستان و اسلوونی در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2024 با نتیجه 3 برصفر به سود لهستانی‌ها به اتمام رسید و اسلوونی مغلوب این تیم شد.

در دست اول این دیدار لهستان توانست با نتیجه 26 بر 24 پیروز شود، در دست دوم اسلوونی کاملا بر هم ریخت و نتیجه را 25 بر 16 واگذار کرد و در دست سوم هم اسلوونی برابر لهستان ضعیف‌تر از قبل عمل کرد و لهستان برنده این دست با نتیجه 25 بر 17 بود.

عقاب‌ها که میزبان این دور از رقابت‌ها بودند انتظار داشتند که با حضور و حمایت پرشور هوادرانشان قهرمان این دوره شوند، اما در بازی قبل برابر فرانسه مغلوب شدند و این فرانسه بود که باید برای قهرمانی با ژاپن بجنگد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها دو تیم ژاپن و فرانسه در چارچوب مرحله نهایی امشب از ساعت 21:30 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام /