پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

طلسم‌شکنی پس از 9 هفته با دست‌های امیر؛/ خودنمایی عابدزاده پس از غیبت در تیم ملی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طلسم‌شکنی پس از 9 هفته با دست‌های امیر؛/ خودنمایی عابدزاده پس از غیبت در تیم ملی

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا شب درخشانی مقابل آلاوس سپری کرد و نقش کلیدی در برتری تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سی و دوم لالیگا 2 اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده را در چارچوب خود داشت، از ساعت 23:30 شنبه شب در ورزشگاه ال تورالین مقابل تیم رده پنجمی آلاوس قرار گرفت.

تیم پونفرادینا در شرایطی بازی مقابل آلاوس که یکی از مدعیان صعود به لالیگا است را آغاز کرد که در 9 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده بود و 3 شکست و 6 تساوی داشت، اما توانست در این دیدار با درخشش دروازه‌بان ایرانی خود طلسم‌شکنی کند و با یک کلین‌شیت مهم به هفتمین پیروزی فصل برای فرار از سقوط برسد.

یاران عابدزاده که انگیزه زیادی برای کسب پیروزی و زنده نگه داشتن شانس بقا در لالیگا 2 اسپانیا داشتند، توانستند با یک گل مقابل آلاوس به برتری دست پیدا کنند تا 33 امتیازی شوند و با وجود تداوم حضورشان در رتبه نوزدهم جدول و منطقه سقوط، این فرصت را به دست بیاورند که در هفته‌های باقی مانده به رده‌های بالاتر بروند و در این رقابت‌ها بمانند.

امیر عابدزاده که 24 ساعت قبل از دیدار مقابل آلاوس و درخشش برای پونفرادینا نامش را در فهرست جدید تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی ندیده بود، با انگیزه خاصی در این بازی به میدان رفت و توانست بهترین بازیکن تیمش برای کسب سه امتیاز در این بازی دشوار شود.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که پیش از این در 24 مسابقه لالیگا 2 اسپانیا 6 بار دروازه خود را بسته نگه داشته بود، در دیدار مقابل آلاوس توانست پس از سه مسابقه ناکامی و دریافت 7 گل، دوباره کلین‌شیت کند و نقش مهمی در برتری تیمش داشته باشد.

امیر عابدزاده در دیدار مقابل آلاوس که هفتمین کلین‌شیت فصل خود را در بیست و پنجمین بازی فصل به ثبت رساند، 7 مهار توپ انجام داد که چهار واکنش تماشایی او در داخل محوطه جریمه بود و علاوه بر آن، دو خروج موفق، 51 لمس توپ، 39 پاس با دقت 59 درصدی، 4 توپ بلند و یکبار گرفتن خطا داشت.

عابدزاده که در جام جهانی یکی از گلرهای تیم ملی ایران بود، حالا جایی در فهرست جدید ندارد و جای خود را به حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آماده این روزهای آلومینیوم اراک داده و برای دوباره ملی پوش شدن نیاز به درخشش مثل دیدار با آلاوس دارد.

طلسم‌شکنی پس از 9 هفته با دست‌های امیر؛/ خودنمایی عابدزاده پس از غیبت در تیم ملی 2