پنج‌شنبه 14 تیر 1403

طلسم گلزنی کریس در یورو 2024/ اشک‌های رونالدو: دیگر پنالتی هم گل نمی‌زند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طلسم گلزنی کریس در یورو 2024/ اشک‌های رونالدو: دیگر پنالتی هم گل نمی‌زند!

کریستیانو رونالدو با گل نکردن پنالتی مقابل اسلوونی، بزرگ‌ترین شانس تیمش برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی پرتغال و اسلوونی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 در فرانکفورت آرنا به مصاف همدیگر رفتند و برای صعود به مرحله بعد با همدیگر به رقابت پرداختند.

این بازی از همان دقایق ابتدایی گره خورد و پرتغال نتوانست کاری از پیش ببرد. موقعیت پشت موقعیت از دست می‌رفت و در نوک خط حمله، این کریستیانو رونالدو بود که در گل کردن توپ‌ها ناموفق عمل می‌کرد.

او در این بازی هم چندین بار پشت ضربات آزاد قرار گرفت اما هر بار شوت او سرنوشتی جز چسبیدن به تور دروازه یان اوبلاک پیدا می‌کرد و آمار بسیار ضعیف او در گل کردن ضربات ایستگاهی در تورنمنت‌های ملی را بدتر می‌کرد.

بازی با همان نتیجه بدون گل در حال اتمام بود تا اینکه دیوگو ژوتا رونالدو را در موقعیتی عالی و در مقابل دروازه صاحب توپ کرد اما فوق ستاره النصر این فرصت را هم از دست داد و اوبلاک شوت او را به راحتی گرفت.

ویدئو: 346670

با به پایان رسیدن بازی در وقت‌های قانونی، این رونالدو بود که بیشتر از دیگر بازیکنان سرزنش می‌شد. در اواخر وقت اضافه اول، دیوگو ژوتا با یک حرکت عالی به قلب مدافعان اسلوونی زد و پس از برخوردی در محوطه جریمه، دنیله اورساتو، بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.

حالا این بهترین فرصت برای کریستیانو بود که کار اسلوونی و یان اوبلاک پرتلاش را تمام کند و تیمش را به مرحله یک‌چهارم نهایی بفرستد، اما در شبی که مادرش هم روی سکوها نظاره‌گر شب تلخ او بود، دنیا روی سرش خراب شد.

ویدئو: 346673

رونالدو پشت توپ قرار گرفت اما ضربه‌اش به سمت راست دروازه را اوبلاک به کمک تیر عمودی دروازه به زیبایی دفع کرد تا بهترین شانس برای درخشش رونالدو به بدترین شکل از دست برود.

با اینکه این پایان ماجرا نبود و پرتغال در وقت اضافه دوم فرصت داشت به پیروزی برسد، اما دوربین‌ها تصاویر بسیار قابل توجهی را شکار کردند. در حین صحبت‌های بازیکنان پرتغال در بین دو نیمه وقت اضافه، رونالدو به شدت در حال گریه بود و نمی‌توانست خود را کنترل کند. این در حالی بود که هم‌تیمی‌هایش در حال دلداری دادن به او بودند تا بتواند با روحیه و انگیزه وقت اضافه دوم را آغاز کند. در همین حین دوربین‌ها مادر رونالدو را هم نشان دادند که در سکوها با ناراحتی و بغض در حال تماشای یکی از ناراحت‌کننده‌ترین لحظات دوران فوتبال پسرش است. این اولین بار نبود که رونالدو در این مدت گریه می‌کند. پس از شکست مقابل الهلال در فینال جام حذفی عربستان نیز، گریه‌های شدید رونالدو سوژه رسانه‌ها شدند.

طلسم گلزنی کریس در یورو 2024/ اشک‌های رونالدو: دیگر پنالتی هم گل نمی‌زند! 2
طلسم گلزنی کریس در یورو 2024/ اشک‌های رونالدو: دیگر پنالتی هم گل نمی‌زند! 3
طلسم گلزنی کریس در یورو 2024/ اشک‌های رونالدو: دیگر پنالتی هم گل نمی‌زند! 4