یک‌شنبه 17 تیر 1403

ظاهر جدید دختر نیمار / یک اتفاق دلخراش کریسمس نیمار را مختل کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ظاهر جدید دختر نیمار / یک اتفاق دلخراش کریسمس نیمار را مختل کرد

خودکشی یک دختر 22 ساله در برزیل باعث شد نیمار در کریسمس به نفرت‌پراکنان و رسانه‌های شایعه‌پراکن حمله کند.

به گزارش "ورزش سه"، یک اتفاق ناراحت‌کننده باعث شد که باعث عصبانیت نیمار، ستاره برزیلی الهلال شد. او که در حال گذراندن دوره مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی است، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، از نحوه برخورد رسانه‌های برزیلی در پرونده خودکشی یک دختر 22 ساله انتقاد کرد.

این دختر به دلیل شایعه‌ای که در فضای مجازی مبنی بر رابطه او با یک کمدین پخش شد، هدف حملات کاربران فضای مجازی قرار گرفت و درنهایت اقدام به خودکشی کرد.

حمله نیمار به نفرت‌پراکنان پس از خودکشی یک دختر

نیمار در اینستاگرامش نوشت: «به کسانی که تنفر می‌ورزند، به شما که احساسات منفی‌تان را منتشر می‌کنید، به آنهایی که همه چیز را می‌دانند، قدیسانی که هیچوقت اشتباه نمی‌کنند، تبریک می‌گویم. شما یک قربانی دیگر گرفتید.»

بازیکن سابق سانتوس برزیل، بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که سایت‌های شایعه‌پراکنی و همچنین شبکه‌های تلویزیونی و به‌طور کلی رسانه‌ها باید مراقب اخباری که منتشر می‌کنند باشند.

او ادامه داد: «احترام در فضای مجازی وجود ندارد. من از همه این افرادی که پشت یک پروفایل شخصی ناشناس پنهان می‌شوند تا در مورد دیگران بدگویی کنند متنفرم. اولین نفری که یک خبر را منتشر می‌کند می‌تواند به زندگی یک نفر پایان دهد. همه از نظر ذهنی قوی نیستند.»

نیمار با دخترش جشن تولد گرفت

ستاره الهلال همچنین در اینستاگرامش عکس‌هایی از جشن تولد با دخترش را منتشر کرده است. بازیکن 31 ساله، چند عکس جدید به همراه خانواده و دوستانش به اشتراک گذاشت و نوشت:«جشن تولد شاهزاده خانم ما»

او پس از پارگی رباط صلیبی و مینیسک زانوی چپش، در بازی تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در تاریخ 17 اکتبر، در حال گذراندن دوران نقاهت است.

ظاهر جدید دختر نیمار / یک اتفاق دلخراش کریسمس نیمار را مختل کرد 2
ظاهر جدید دختر نیمار / یک اتفاق دلخراش کریسمس نیمار را مختل کرد 3
ظاهر جدید دختر نیمار / یک اتفاق دلخراش کریسمس نیمار را مختل کرد 4