جمعه 10 فروردین 1403

عاملان پرداخت وجوه نامتعارف به کارکنان شهرداری قزوین دستگیر شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عاملان پرداخت وجوه نامتعارف به کارکنان شهرداری قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - بازرس کل استان قزوین گفت: عاملان پرداخت وجوه نامتعارف به کارکنان شهرداری قزوین شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش ایرنا، عبدالله آقاعلیخانی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در راستای پاسخگویی به افکار عمومی نسبت به پیگیری جرایم صورت گرفته اخیر در یکی از مناطق شهرداری قزوین با توجه به اینکه از نظر قانون راشی و مرتشی هر دو مجرم هستند، از این رو پس از شناسایی عامل جعل اسناد و اخذ رشوه از مراجعین در شهرداری قزوین، آن دسته از سودجویانی که با پرداخت وجوه نامتعارف به متهم و استفاده از سند مجعول حقوق دولت را تضییع نموده اند نیز توسط بازرسان این مرجع نظارتی شناسایی و با دستور دادسرای عمومی و انقلاب استان جلب و بازداشت شدند.

بازرس کل استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری ها و تلاش های ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی استان در رابطه با این پرونده، افزود: پیگیری ها و برخورد با عاملان فساد تا حصول نتیجه و احقاق حقوق دولت ادامه وپس از صدور رای نهایی در مراجع قضایی از طریق پایگاه های خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

آقا علیخانی با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه مدیران برای پیشگیری از جرایم و فساد در دستگاه ها، خاطرنشان کرد: دستگاه بازرسی با جدیت با هرگونه فساد اداری برخورد می کند.

*س_برچسب‌ها_س*