چهارشنبه 18 مهر 1403

عباسی: بوژوویچ مربی کاملی است / دنبال رتبه تک رقمی هستیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
عباسی: بوژوویچ مربی کاملی است / دنبال رتبه تک رقمی هستیم

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با تمجید از مربی این تیم گفت، شاگردان میودراگ بوژوویچ دنبال رتبه تک رقمی در جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند.

- اخبار ورزشی -

آرام عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر گفت: این طبیعی است که عملکرد تیم ما از لحاظ امتیازگیری خوب نبوده و خودمان هم از نتایج راضی نیستیم. در همین بازی با سپاهان می‌توانید از بازیکنان این تیم بپرسشید که چه فوتبالی بازی کردیم و حقمان هم باخت نبود. ما در چند بازی دیگر مثل دیدار با ملوان و شمس آذر هم باید نتایج بهتری می‌گرفتیم ولی بدشانس بودیم و البته بابت اشتباهات داوری هم ضرر کردیم.

بازگشت سپاهان به صدر جدول با شکست استقلال خوزستان

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: می‌توانستیم الان 10 یا 11 امتیاز داشته باشیم ولی واقعیت این است که نگران آینده نیستیم. آقای بوژوویچ هم گفته بود که تیم ما بعد از هفته هفتم می‌تواند خودش را نشان دهد و شک نکنید در ادامه نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی راجع به کار کردن با بوژوویچ تصریح کرد: او مربی کاربلد و دلسوزی است که ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و ما چیزهای جدیدی از این مربی یاد می‌گیرم. بوژوویچ مربی کاملی است و تمرینات این مربی به‌روز است، حیف که تا الان با این کادر فنی و این نفرات، خوب امتیاز نگرفتیم، ولی در ادامه وضعیت تغییر خواهد کرد. ما دنبال رتبه تک رقمی هستیم و به این هدف می‌رسیم.