جمعه 30 شهریور 1403

عربستانی‌ها به دنبال خرید کامل اتلتیکو مادرید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عربستانی‌ها به دنبال خرید کامل اتلتیکو مادرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ورزش عربستان در دو، سه سال اخیر بسیار متحول شده است. باشگاه‌های عربستانی با حمایت دولت این کشور بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را یکی پس از دیگری جذب می‌کنند و از طرف دیگر هم میزبانی بازی‌های بزرگ بین المللی را برعهده می‌گیرند. به نوشته اسپورت عربستان، دولت عربستان قصد دارد که ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید را خریداری کند و در گام نخست نام این ورزشگاه را...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ورزش عربستان در دو، سه سال اخیر بسیار متحول شده است. باشگاه‌های عربستانی با حمایت دولت این کشور بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را یکی پس از دیگری جذب می‌کنند و از طرف دیگر هم میزبانی بازی‌های بزرگ بین المللی را برعهده می‌گیرند.

به نوشته اسپورت عربستان، دولت عربستان قصد دارد که ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید را خریداری کند و در گام نخست نام این ورزشگاه را به ورزشگاه الریاض تغییر دهد.

گام دوم دولت عربستان این است که در صورت موافقت میگل آنخل مارین، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید این باشگاه را کاملا خریداری کند.

دولت عربستان آمادگی خود را برای خرید باشگاه اتلتیکو مادرید اعلام کرده و باید دید که آیا رئیس اسپانیایی این باشگاه چنین اجازه‌ای می‌دهد یا خیر.

اتلتیکو مادرید در سال‌های اخیر همواره رقیب جدی برای رئال مادرید و بارسلونا بوده و در صورت آمدن عربستانی‌ها قوی‌تر از قبل خواهد شد.

انتهای پیام /