دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری مهر

باشگاه الاتفاق عربستان خواستار به خدمت گرفتن وینگر ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس شد.

خبرگزاری مهر

اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته برگزار شد؛ مناظره ای چالشی تر با شفافیت بیشتر مواضع هر دو نامزد. خلاصه ای از آنچه گذشت را اینجا بخوانید.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل بین الملل گفت: روابط سیاست خارجی جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به رتبه اول در حوزه شبکه‌های عصبی، گفت: در منطقه، ایران رتبه دوم را در تولیدات علمی هوش مصنوعی کسب کرده و در شاخص یادگیری ماشین در منطقه، عربستان رتبه اول و ایران در رتبه دوم، در شاخص رباتیک ترکیه رتبه اول و ایران رتبه دوم و در حوزه شبکه‌های عصبی ایران در جایگاه اول قرار گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

ووک رازوویچ در واکنش به شکایت باشگاه الفیحاء، مدعی شد که فسخ قراردادش قانونی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهره پشت پرده حمله به سفارت سعودی از جلیلی حمایت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آنگونه که رسانه های عربستانی و خارجی خبر می دهند، استفانو پیولی قرار است هدایت الاتحاد را برعهده بگیرد.

وب‌گاه الف

مهاجم تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد که پیشنهادی از تیم های حاضر در لیگ برتر ایران ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز سه شنبه با اشاره با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 136 نمایندگی جمهوری اسلامی ایران، شامل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های کشورمان و حضور ایرانیان در انتخابات مرحله نخست، افزود: در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز تمهیدات لازم برای اخذ آرا از ایرانیان مقیم خارج از کشور اندیشیده شده است. وی...

وب‌گاه الف

روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز خود مدعی شد که پیولی با الاتحاد به توافق نهایی رسید و رسما به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است.

خبرگزاری مهر

هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با کشور میزبان انجام شده، انتخابات روز جمعه آینده در شماری از هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی در شهر مکه و مدینه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی ستاد انتخابات کشور آراء اخذ شده از ایرانیان مقیم خارج از کشور در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را 97 هزارو 967 رای اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: وزارت امور خارجه تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را برای نمایندگی‌های کشورمان ارسال کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد که پیشنهادی از تیم های حاضر در لیگ برتر ایران ندارد.

وب‌گاه فرارو

جدولی برای اعزام‌های عمره تنظیم شده است، که به محض انجام هماهنگی لازم با طرف سعودی و شرکت هواپیمایی ایران، پس از ماه محرم، زمان عمره اعلام و ثبت‌نام آن شروع می‌شود.