دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام کرد هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران با عربستان انجام شده و این انتخابات جمعه 15 تیرماه در شماری از هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی در دو شهر مکه و مدینه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب اصلی دو تیم فرانسه و بلژیک برای جدال حساس دو تیم بزرگ اروپا در یک‌هشتم نهایی یورو 2024 اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الفیحاء عربستان به صورت رسمی اعلام کرد که از ووک رازوویچ شکایت خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام کرد هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران با عربستان انجام شده و این انتخابات جمعه 15 تیرماه در شماری از هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی در دو شهر مکه و مدینه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای اجرایی کردن برنامه چشم انداز 2030 گام هایی جدی برداشته و همزمان بستر را برای حضور سرمایه گذاران خارجی هموار کرده تا اینگونه بتواند عبوری آرام از اقتصاد وابسته به نفت داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی، پس از جدایی از ماریتیمو، مورد توجه باشگاه‌هایی از اسپانیا، عربستان و ایران قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با کشور میزبان انجام شده و این انتخابات روز جمعه آینده در شماری از هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی در دو شهر مکه و مدینه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

کوین دی‌بروینه در آستانه دیدار تیم ملی کشورش بلژیک مقابل فرانسه در یک مصاحبه به شایعات درباره انتقالش به عربستان پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی که شایعاتی مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس مطرح بود، در نهایت در لیگ عربستان ماندنی شد.

خبرگزاری تسنیم

با بازگشت بیش از 35 هزار و 650 زائر ایرانی از سرزمین وحی، بیش از 40 درصد حجاج کشورمان از عربستان به میهن اسلامی انتقال یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون اسرائیل تصریح کرد باید انتخابات برگزار و کابینه فعلی سرنگون شود.

وب‌گاه فرارو

کارلوس کاروالیال معتقد است کریستیانو رونالدو بعد از انتقالش به باشگاه النصر عربستان، در فوتبال پیشرفت کرده است.

وب‌گاه فرارو

با اعلام رسمی باشگاه اتحاد کلباء، ووک رازوویچ به عنوان سرمربی جدید ببرها مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی باشگاه اتحاد کلباء، ووک رازوویچ به عنوان سرمربی جدید ببرها مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیدا خلیق، بازیگر 31 ساله در آخرین پست اینستاگرامی خود از دلایل خود برای شرکت در انتخابات نوشت و از اختلاف نظر‌ها گله کرد. انتشار پست اینستاگرامی شیدا خلیق درباره دلایل شرکت کردنش در انتخابات ریاست‌جمهوری جنجال‌برانگیز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ شیدا خلیق، بازیگر 31 ساله در آخرین پست اینستاگرامی خود از دلایل خود برای شرکت در انتخابات نوشت و از اختلاف نظر‌ها گله کرد.