یک‌شنبه 13 خرداد 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

میلاد سرلک و امیدی که از دست نمی‌دهد: "تا روزی که اینجا باشم خواهم جنگید برای موفقیت ملوان اما برای بازگشت به رختکن پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم".

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، می‌گوید تمرکزش به او کمک کرده که 54 گل به ثمر برساند.

وب‌گاه ورزش سه

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، که قراردادش در پایان فصل تمام می شود، با فلامینگو به توافق رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

آقای خاص برای قبول هدایت مشتری عربستانی‌اش شرط تعیین کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) لیگ برتر فوتبال ایران پنجمین لیگ برتر در قاره آسیا است.

خبرگزاری تسنیم

بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و سپاهان گفت، برخی انتقادها از تیم ملی مغرضانه است و در حال حاضر باید به تیم تحت هدایت قلعه‌نویی امید و انرژی بدهیم.

وب‌گاه ورزش سه

این گروه تنها گروه حاضر در جام ملت‌های آسیا است که در دور دوم هیچ صعود کننده ای نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر عبداللهیان در واکنش به ترور فرماندهان سپاه ایران در سوریه گفت: فعالیت مستشاران نظامی ایران با قدرت ادامه می‌یابد. امیر عبداللهیان در واکنش به ترور فرماندهان سپاه ایران در سوریه گفت: فعالیت مستشاران نظامی ایران با قدرت ادامه می‌یابد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر امور خارجه در واکنش به ترور مستشاران نظامی ایران توسط رژیم صهیونیستی، این رژیم را همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لیگ فوتبال ایران در رده بندی بهترین‌های دنیا در جایگاه «پنجم آسیا» ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کریم بنزما 17 روز است که تمرین الاتحاد عربستان را بدون خبر ترک کرده که این مورد باعث عصبانیت باشگاه شده است. این در حالی است که گایاردو سرمربی الاتحاد عربستان بعد از غیبت های متوالی این بازیکن، نام او را برای حضور در اردوی امارات خط زد. از طرفی رسانه‌ها نیز گزارش دادند که بنزما برای بازگشت شرط و شروط گذاشته و حتی گفته شده که او به دلیل طوفان نتوانسته...

خبرگزاری تسنیم

سکو فوفانا در نقل‌وانتقالات زمستانی از تیم فوتبال النصر عربستان جدا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین سه تیم را از شانس‌های اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه عربستان نگرانی کشورش را از اینکه تنش‌ها در دریای سرخ در پی حملات تلافی‌جویانه نیروهای یمنی و آمریکا از کنترل خارج شده و به تشدید و گسترش درگیری‌ها منجر شود، ابراز کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«فیصل بن فرحان» در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: ما بسیار نگران هستیم. همانطور که می‌دانید، ما دوران بسیار سخت و خطرناکی را در منطقه سپری می‌کنیم و به همین دلیل است که خواستار توقف تشدید تنش‌ها هستیم.