جمعه 30 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری دانشجو

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به رقمی که برای برطرف شدن کامل ایرادات استادیوم آزادی اعلام شده، نواقص این ورزشگاه تا مدت‌ها پابرجا خواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان گفت: اگر ما مسلمان ها با هر باوری با هم برادری کنیم، آیا اسرائیل می تواند مسلمانان را هر روز قتل عام بکند؟ تفرقه، لبه آتش است. وقتی اختلاف می کنیم داخل آتش هستیم. ما هر روز نماز می‌خوانیم. هر روز می‌گوییم اهدنا الصراط المستقیم. هدایت یعنی وحدت و انسجام و چنگ زدن به ریسمان خدا.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: اگر ما مسلمانان با هر باوری با هم برادری کنیم، آیا اسرائیل می‌تواند مسلمانان را هر روز قتل عام کند؟

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور با بیان اینکه با همسایگان با دوستی و برادری رفتار کنیم، گفت: اگر ما مسلمانان با هر باوری با هم برادری کنیم، آیا اسرائیل می‌تواند مسلمانان را هر روز قتل عام کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان خاطرنشان کرد: صراط مستقیم یعنی وحدت. یعنی همه با هم هستیم. چرا باید با هم اختلاف کنیم؟ در بغداد به سیاسیون گفتم به تاریخ نگاه کنید اروپاییان 100 سال با هم می‌جنگیدند و همدیگر را می‌کشتند اما با هم توافق کردند و راه‌ها را به هم وصل کرده و پول واحد دارند و یکی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور در دیدار با نخبگان، دانشگاهیان و عشایر عراق در بصره گفت: اگر ما مسلمانان با هر باوری با هم برادری کنیم، آیا اسرائیل می‌تواند مسلمانان را هر روز قتل عام کند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در ادامه سفر خود به عراق، ظهر امروز جمعه وارد استان بصره شد و در جلسه با نخبگان، دانشگاهیان و عشایر عراق در بصره شرکت کرد. عشایر و نخبگان بصره در این مراسم به عنوان هدیه، عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور کشورمان کردند. مسعود پزشکیان ظهر امروز در نشست با نخبگان، دانشگاهیان و عشایر عراق در بصره، با ابراز خوشحالی بابت حضور در این نشست، اظهار...

وب‌گاه خبر آنلاین

این سیستم که در نمایشگاه‌های دفاعی کشورهای مهم منطقه مانند عربستان سعودی، قطر و مصر به نمایش گذاشته شده است، توانایی مقابله با پهپادها و اهداف هوایی کوچک و کند را دارد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام روزنامه عربستانی، الهلال قصد دارد تا نقل و انتقالات زمستانی، از نیمار فقط در بازی های لیگ نخبگان استفاده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی علیپور از جذب لوکاس ژوائو، مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها، ابراز خوشحالی کرد. علی علیپور از جذب لوکاس ژوائو، مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها، ابراز خوشحالی کرد. آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به عربستان برای دیدار با الاهلی در دور اول مسابقات لیگ نخبگان آسیا با حضور خبرنگاران برگزار شد. علی علیپور در حاشیه این تمرین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید در فیفادی کار‌های بدنی...

خبرگزاری تسنیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت با توجه به رقمی که برای برطرف شدن کامل ایرادات استادیوم آزادی اعلام شده، نواقص این ورزشگاه تا مدت‌ها پابرجا خواهد ماند.

وب‌گاه ورزش سه

افشین پیروانی اعلام کرد ویزای تمام بازیکنان پرسپولیس برای سفر به عربستان صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، سروش رفیعی نقشی در جذب سعید مهری نداشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن اسبق استقلال گفت: شکل جدید رقابت‌های آسیایی بدعت جدیدی است که AFC به این وسیله این فرصت را به تیم‌های متمول داده تا با ولخرجی بیشتر شانس شان برای قهرمانی را افزایش بدهند.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی پارساپور، پدیده و فوتسالیست آینده‌دار مس سونگون ورزقان در صف ده پدیده نوظهور فوتسال جهان قرار گرفت.