چهارشنبه 28 شهریور 1403

عربستان و کیلیان دو عامل افت ستاره برزیلی / امباپه واقعیت است، به فکر چاره باش وینیسیوس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عربستان و کیلیان دو عامل افت ستاره برزیلی / امباپه واقعیت است، به فکر چاره باش وینیسیوس!

وینیسیوس جونیور با انتقادهای زیادی مواجه است و بسیاری از کارشناسان معتقدند کیفیت فوتبال او نسبت به فصل گذشته افت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در این شکی نیست که وینیسیوس جونیور به اندازه فصل گذشته در رئال درخشان بازی نمی‌کند. ستاره ای که برای خطوط دفاعی حریفان کابوسی وحشتناک بود این روزها سایه‌ای از آن روزهای درخشان را به نمایش می‌گذارد.

وینی فصل گذشته ستاره اصلی خط تهاجمی تیمی بود که لالیگا و چمپیونزلیگ را فتح کرد و به درستی به عنوان یکی از مدعیان اصلی توپ طلا معرفی شد. اما بلافاصله بعد از پایان فصل در تابستان اتفاقاتی افتاد که نقطه شروع افت ستاره برزیلی بود.

با اینکه وینی همچنان تاثیر خود را روی اسکوربوردها به نمایش می‌گذارد، کما اینکه دیشب در آنوئتا نامش در فهرست گلزنان رئال ثبت شد اما افت کیفیت فوتبالی باعث شده او عصبانی‌تر از هر زمان دیگری باشد. این عصبانیت را در خوشحالی بعد از گل وینی دیدیم که هواداران حریف را به سکوت دعوت کرد.

جنجال بزرگی که در تابستان امسال درباره جدایی وینی از رئال و پیوستنش به باشگاه‌های عربستانی ایجاد شد مشخصا روی تمرکز او تاثیر منفی گذاشته است. اما از طرف دیگر وینی برای اولین بار ستاره بزرگی را در کنار خودش در خط حمله می‌بیند که همه نگاه‌ها به او دوخته شده: کیلیان امباپه. وینیسیوس تا مدتی پیش به بازی در کنار کریم بنزما عادت داشت ولی کریم آنقدر بزرگتر از وینی نبود که او را کاملا تحت‌الشعاع قرار بدهد.

وینیسیوس باید برای پیدا کردن دوباره تمرکزش چاره بیندیشد. وینگر برزیلی باید با واقعیت کنار بیاید چرا که قرار است تا آینده قابل پیش‌بینی در خط حمله همبازی کیلیان امباپه باشد. ادامه وضعیت فعلی بدون شک وینیسیوس را از مدعی اصلی توپ طلا بودن دور و دورتر خواهد کرد. 

عربستان و کیلیان دو عامل افت ستاره برزیلی / امباپه واقعیت است، به فکر چاره باش وینیسیوس! 2