سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

عرب براقی سختگیری کرد و زیاد کارت داد / بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عرب براقی سختگیری کرد و زیاد کارت داد / بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!

حسین بادامکی معتقد است بازیکنان تعویضی پرسپولیس باید بهتر کار می‌کردند.

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس پس از شکست سرخ‌ها در اراک گفت: جا دارد به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. تشکر می‌کنم از هوادارانی که تیم را حمایت کردند و همه جوره تیم را تشویق کردند. خب بلاخره ما در بازی دو مرتبه جلو افتادیم. تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد. در وقت‌های اضافه توانستیم دو گل خوب به ثمر برسانیم که متاسفانه نتوانستیم آن را حفظ کنیم. ضربات پنالتی همیشه 50- 50 است و شانس همراه تیم ما نبود.

بادامکی درباره روند بازی و داوری گفت: به نظرم امروز آقای عرب براقی در برخی صحنه ها سخت گیر بود و کارت زرد می‌داد، خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند. من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. باید کار را تمام می‌کردیم ولی دقیقه97 گل خوردیم و گل چهارم هم دقیقه122 خوردیم. در دقایق اضافی گل خوردن برای تیم ما با تعداد نفرات و تجربه‌ای که داریم نباید اتفاق می‌افتاد.

ویدئو: 331124

او درباره تعویض‌های اوسمار گفت: کادر فنی تصمیم گرفت که تعویض‌ها را انجام بدهد. امروز بازی حساسی بود. آلومینیوم خیلی خوب بازی کرد و به بازی برگشت. بچه هایی که تعویضی آمدند باید عملکرد بهتری داشتند. ما روی توپ‌های بلند به خصوص پس از تعویض‌های آلومینیوم ضعف داشتیم و گل‌های بدی هم خوردیم.

بادامکی درباره تاثیر حرف‌های اوسمار در تلوزیون درباره بازیکنان گفت: فکر نمی‌کنم تاثیرگذار بوده باشد. نه فقط آقای اوسمار بقیه مربی‌ها هم به یک سری از بازیکنان علاقه‌مند هستند.

او درباره پرت کردن اشیا از سمت هواداران به زمین گفت: چیزی که من پرسیدم و شنیدم این است که اول از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم درگیری شده بود. پرسپولیس در هر شهری می‌رود طرفدار زیاد دارد و طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و حمایت کنند ولی یک مقداری مسئولین اینجا جو را ملتهب کردند به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد اشیایی پرت می‌شد و تا جایی که من نشسته بودم هم می‌آمد. طرفداران پرسپولیس مجبور به واکنش شدند.

معاون پرسپولیس درباره تمدید با اوسمار پس از نتیجه این بازی گفت: بالاخره فوتبال است و ما هم یک روزی می‌بازیم. قرار نبود همه بازی‌ها را ببریم. این اتفاق امروز و در ضربات پنالتی افتاد. فکر می‌کنم آقای اوسمار تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و تصمیم‌گیرنده مدیر و مدیرعامل باشگاه است.