دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

عصبانیت روبرتو مانچینی از سوال خبرنگار عربستانی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عصبانیت روبرتو مانچینی از سوال خبرنگار عربستانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپورت، در نشست خبری بعد از بازی سوال خبرنگار عربستانی باعث عصبانیت روبرتو مانچینی شد. این خبرنگار درباره دلیل غیبت سلمان الفرج در این بازی پرسید که مانچینی با عصبانیت گفت: «سوال‌هایتان را عوض کنید.» او سپس نشست خبری را به نشانه اعتراض و عصبانیت از این سوال ترک کرد. سلمان الفرج یکی از بازیکنانی بود که روبرتو مانچینی او را قبل از جام ملت‌های...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپورت، در نشست خبری بعد از بازی سوال خبرنگار عربستانی باعث عصبانیت روبرتو مانچینی شد. این خبرنگار درباره دلیل غیبت سلمان الفرج در این بازی پرسید که مانچینی با عصبانیت گفت: «سوال‌هایتان را عوض کنید.» او سپس نشست خبری را به نشانه اعتراض و عصبانیت از این سوال ترک کرد.

سلمان الفرج یکی از بازیکنانی بود که روبرتو مانچینی او را قبل از جام ملت‌های آسیا به بهانه بی‌انضباطی کنار گذاشت. با آن که کاپیتان محبوب الهلالی‌ها و تیم ملی فوتبال عربستان اظهارات مانچینی را رد کرد با این حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان این بازیکن را مقصر اعلام و 100 هزار ریال سعودی جریمه کرد.