جمعه 10 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بنابر اعلام عربستان سهمیه ایران در حج پیش رو 39 هزار و 635 نفر خواهد بود، گفت: درخواست اختصاص سهمیه اضافی به میزان پنج هزار نفر برای وزارت حج عربستان ارسال خواهد شد.

البته خوانده شدن شعر جعلی یا اشتباهاتی در این زمینه، اتفاق تازه‌ای در «دورهمی» نیست؛ با این حال، اخیرا خوانش دوباره شعری جعلی که به مولانا منسوب شده در مسابقه «دورهمی» واکنش‌برانگیز شده است.

تابلوی شماره 31 پولاک اولین بار در سال 1988 و به قیمت 3 میلیون و 500 هزار دلار به فروش رسید.

با توجه به کثرت فیلم‌های متقاضی اکران در سال جاری، پیشنهاد استمهال نمایش فیلم‌ها در سینماهای سرگروه از سوی صاحبان آثار پذیرفته نخواهد شد.

ویدیویی از اجرای زنده سنتور توسط هنرمند کم سن و سال و ناشناس را در مترو ببینید.

جری پولاک هنرمند اهل چک در اواخر دهه 40 خورشیدی وارد جزیره هرمز شد و طی حدود 10 سال اقامت خود در این جزیره 3 بنای مهم را ساخت.

بخش هفته منتقدین از سال 1962 و تسط سندیکای منتقدین سینمای فرانسه برگزار می‌شود و ویژه فیلم‌های اول و دوم کارگردان از سراسر جهان است.

مدت زمان فعلی اکران قطعا کفاف بازگشت هزینه‌های فزاینده تولید فیلم را نخواهد داد و نتیجه‌اش ناامیدی و دل‌سردی فیلم‌های منتظر نوبت نمایش است.

کدام برنامه را با محوریت کتاب سراغ داشتید که مردم پای آن بنشینند و به حرف‌های مهمان‌ها گوش کنند. چقدر افراد بعد از دیدن این برنامه به کتاب علاقه‌مند شدند.

لحظاتی از شوخی مهران غفوریان با همسرش را ببینید.

مشهورترین خوانندگان ترکیه ازجمله ابراهیم تاتلیس، اورهان گنجه‌بای و بولنت ارسوی در ضیافت افطاری به مناسبت ماه مبارک رمضان که رئیس جمهور ترکیه در کاخ دولمه‌باغچه استانبول تدارک دیده بود، شرکت کردند.

او در دوران قاجار 2 بار نماینده مجلس بود و در برخی از کتاب‌های تاریخی درباره حضور ایشان در صحن مجلس مطالبی آمده است. در قدیم، اطبا حکمت و فلسفه می‌آموختند و به همین دلیل به آنها طبیب می‌گفتند.

بر این اساس همه عناصر برنامه‌سازی در این تأملاتی که در اتاق فکر صورت می‌گیرد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که چگونه این برنامه بهتر از قبل ادامه پیدا کند.

فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس ورزشی ایران منتشر شد.

طبق اعلام پیشین فیلم «اسکارلت» ساخته «پیترو مارسلو» آغازگر این رویداد خواهد بود و «عطر سبز» به کارگردانی «نیکلاس پاریسر» نیز فیلم اختتامیه بخش دو هفته کارگردانان امسال جشنواره کن خواهد بود.

مزخرفه. من از طرفداران اجرای سروش هستم و پیگیر بودم که کتاب باز دوباره بره روی آنتن‌. تهیه کننده‌اش هم زنگ زد و گفت نمی دونم این دروغ رو کی رسانه‌ای کرد.