جمعه 31 فروردین 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن بار دیگر خود را به یکقدمی سپاهان رساند تا جدال برای قهرمانی لیگ بیستم جذاب‌تر از قبل دنبال شود.

فدراسیون‌ها حمایت شدند اما رفتن به المپیک این نیست که پولی به فدراسیون‌ها تزریق شود که فقط در المپیک حاضر باشند چرا که مردم از ورزش انتظار کسب مدال و افتخار دارند. در این دنیای نابرابر و باوجود تحریم‌ها، ورزشکاران ایرانی معجزه می‌کنند و جز معجزه نمی‌توان اسمش را چیز دیگری گذاشت. باید با تمام وجود کار کنند تا کسب سهمیه کنند.

هرچند احکام اخیر به ضرر پرسپولیس بوده اما بازیکنان دیگر نباید به این موضوع ورود کنند زیرا تمرکزشان به هم می خورد و تیم‌های حریف هم همین را می‌خواهند. از این جا به بعد تمام مسابقات پرسپولیس 6 امتیازی است و جای هیچگونه اشتباهی نیست. سپاهان به دنبال لغزش این تیم است و می‌خواهد خودش را در کورس قهرمانی از پرسپولیس جدا کند.

نشریه اسپورت اکسپرس به کمک تمامی بازیکنان شاغل در لیگ روسیه اقدام به معرفی برترین بازیکن فصل جاری کرد و بر این اساس سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال ایران توانست با 222 امتیاز به عنوان برترین بازیکن سال شناخته شود.

دراگان اسکوچیچ که به همراه دستیارانش مسابقات لیگ برتر را همانند لژیونرها زیر نظر دارند، در اردوی پیش رو که از فردا در کمپ تیم‌های ملی برپا می‌شود تنها یک بازیکن از استقلال انتخاب کرده و تنها مهدی قایدی از بین شاگردان فرهاد مجیدی انتخاب شده است.