جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری 4 بر یک برابر شاهین بندرعامری به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

مواجهه نایب قهرمان آسیا و قهرمان چهارباره ایران با تیم دسته دومی تیغ دو دم بود. بردن این تیم انگار یک وظیفه حتمی بود و شکست خوردن مقابل آن‌ها فاجعه.

ممکن است مهدی قائدی هموطنش در استقلال با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا جانشین ابراهیمی در الاهلی شود. البته باشگاه های دیگر قطری نیز به دنبال امضای قرارداد با ستاره استقلال هستند.

اگر فقط در یکی از این بازی‌ها داور اشتباه نمی‌کرد و ما به جای مساوی با پیروزی از زمین خارج می‌شدیم، می‌توانستیم به نایب قهرمانی برسیم.

ما باید یک سری واقعیت‌ها را بپذیریم. آیا ما یک استادیوم مناسب و بین‌المللی داریم؟ البته ورزشگاه فولاد راندیدم اما گویا چمن آن ورزشگاه هم از بین رفت. ورزشگاه آزادی که به‌عنوان تنها ورزشگاه بین‌المللی ما به شمار می‌رفت آن زمان که من می‌رفتم با یک بارش از تمام جاهایش آب می‌آمد. متأسفانه ما در تمام زمینه‌ها ادعا داریم منتها در عمل کاری از پیش نمی‌بریم.

متاسفانه حتی در قوانین دست برده و تاریخ ثبت قراردادها را تغییر داده‌اند. همه تیم‌های شاکی قبل از دست بردن در این تاریخ‌ها از قوانین و مقررات و زمان ثبت قراردادها عکس دارند و اسنادمان درباره جابجایی و تغییر در زمان ثبت قراردادها هم موجود است. هیچ راهی برای فرار از این تخلف وجود ندارد.

با این درجه از درک و تحلیل جایی که امروز در فوتبال آسیا ایستاده‌ایم به معجزه شبیه است. مدیرانی که در تلویزیون اینطور حرف می‌زنند در خلوت چطور مدیریت می‌کنند؟

شرایط پرسپولیس در نیمه دوم با تعویض‌ها تغییر کرد. سیامک نعمتی مصدوم بود و حتی نمی‌توانست اوت دستی بیندازد و کمال کامیابی‌نیا هم در زمین با مصدومیتش مدارا می‌کرد. تعویض این دو بازیکن و حضور فرشاد فرجی و میلاد سرلک، وضعیت پرسپولیس را بهتر کرد.

وقتی من را به اینجا دعوت کردند، هدف این بود که ما روی سکو برویم، گفتم هرچه در توان دارم می‌گذارم که این هدف تحقق پیدا کند.