شنبه 5 آبان 1403

عطش کرمان برای صعود این بار با مس شهربابک / فرم حضور در لیگ برتر در دست مربی جدید (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عطش کرمان برای صعود این بار با مس شهربابک / فرم حضور در لیگ برتر در دست مربی جدید (عکس)

تیم ششم جدول رده بندی فصل گذشته لیگ آزادگان در این فصل با یک سرمربی جدید پا به مسابقات می گذارد.

به گزارش"ورزش سه" مس شهربابک یکی از تیم های استان کرمان است که در سالهای اخیر همراه با تیم هایی چون گل گهر، مس رفسنجان و مس کرمان توانسته برای خودش در فوتبال ایران جایگاه ثابتی را به دست بیاورد. این تیم در فصل 99-1400 قهرمان لیگ دسته دوم شد و به لیگ دسته یک رسید. آنها سال گذشته در دومین سال حضورشان در این مسابقات توانستند در رتبه ششم قرار بگیرند.

مس برای فصل آینده چشم به صعود به لیگ برتر دارد تا سهمیه کرمانی ها را در لیگ برتر باردیگر افزایش بدهد. کرمان امسال یکی از سهمیه هایش را به واسطه سقوط مس از دست داد. نکته جالب اینجا است که مس کرمان و مس شهربابک فصل آینده باید برای حضور در لیگ برتر رقابت کنند و این خودش می تواند دربی این هم استانی ها را تبدیل به مسابقاتی جذاب کند.

قاسم شهبا که پیش از این توانسته گل گهر را در میانه دهه هشتاد به لیگ دسته یک بیاورد در سالهای اخیر تیم آرمان گهر را از لیگ دسته سه به لیگ آزادگان آورد. از این نظر او می تواند گزینه مناسبی برای مس شهربابک باشد که مثل دیگر تیم های این استان عطش حضور در لیگ برتر را دارد.

شهبا البته کار سختی را در لیگ دسته اول امسال دارد چرا که دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان که تازه از لیگ برتر آمده اند در کنار تیم هایی چون فجر سپاسی و خیبر خرم آباد برای رسیدن به لیگ برتر رقابتی دشوار را کلید خواهند زد.

عطش کرمان برای صعود این بار با مس شهربابک / فرم حضور در لیگ برتر در دست مربی جدید (عکس) 2
عطش کرمان برای صعود این بار با مس شهربابک / فرم حضور در لیگ برتر در دست مربی جدید (عکس) 3
عطش کرمان برای صعود این بار با مس شهربابک / فرم حضور در لیگ برتر در دست مربی جدید (عکس) 4