سه‌شنبه 10 مهر 1403

علم الهدی خطاب به بسیج دانشجویی: اگر بر دانشگاه مسلط شوید، بر تمام جامعه مسلط خواهید بود / با تمام قدرت در مقابل جریان نفوذ مقاومت کنید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
علم الهدی خطاب به بسیج دانشجویی: اگر بر دانشگاه مسلط شوید، بر تمام جامعه مسلط خواهید بود / با تمام قدرت در مقابل جریان نفوذ مقاومت کنید

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات در فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های انقلابی اسلامی است، گفت: تبیین مسائل روز جامعه در عرصه دانشگاه و جامعه از وظایف بسیج و جامعه اسلامی دانشجویان بوده و در این شرایط دشمن توان نفوذ به جامعه را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز سه‌شنبه در دیدار با شورا و اعضای دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های مشهد به ضرورت اتحاد بسیج دانشجویی با جامعه اسلامی دانشگاه اشاره و بیان کرد: این هماهنگی و انسجام به شما کمک می‌کند با تمام قدرت در مقابل جریان نفوذ مقاومت کنید؛ به این شکل خواهید توانست حلقه مقاومت را نیز ادامه دهید؛ در غیر این صورت جامعه ما دچار گسست خواهد شد و این اتفاق موجب می‌شود که جبهه مقاومت بدون پشتیبانی بماند.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه در هر انتخاباتی جریان خاصی بر جامعه حاکم می‌شود، افزود: این اتفاق کاملاً طبیعی است و نباید تغییراتی که در سطح مدیریت دانشگاه‌ها رخ می‌دهد مانع فعالیت و حرکت‌های انقلابی شما شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر شما به عنوان جوان‌های ولایی کشور بر دانشگاه مسلط شدید، بر تمام جامعه مسلط خواهید بود، جامعه اسلامی دانشجویی با حفظ محور کانونی فضای دانشگاه برای خود می‌تواند در پیشبرد اهداف ارزشی و انقلابی خود موفق عمل کند.

وی ادامه داد: شما دانشجویان باید انسجام و اتحاد خود را در برابر هرگونه نفوذ یا تسلط جریان‌های غیر ارزشی در دانشگاه حفظ کنید.

علم‌الهدی گفت: برای دستیابی به این هدف لازم است که جامعه اسلامی دانشجویان در تمامی دانشگاه‌های استان با یکدیگر متحد شوند تا هر زمان که در یکی از دانشگاه‌ها حرکتی صورت گرفت، انجمن جامعه اسلامی سایر دانشگاه‌ها نیز با رفتاری هماهنگ در آن دانشگاه حضور پیدا کنند.

29219

کد خبر 1965333