دوشنبه 16 مهر 1403

علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وقتی سوت پایان بازی تراکتور و فولاد خوزستان به صدا درآمد، تمام آنهایی که در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یافته بودند، توقع نداشتند بیرانوند در حالی‌که عملکرد خوبی نداشت و تیمش دو بر یک باخت، روبه‌روی آنها قرار بگیرد و مصاحبه کند! با این حال، دروازه‌بان تراکتور که روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند حرف‌های تندی را بر زبان آورد که به...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وقتی سوت پایان بازی تراکتور و فولاد خوزستان به صدا درآمد، تمام آنهایی که در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یافته بودند، توقع نداشتند بیرانوند در حالی‌که عملکرد خوبی نداشت و تیمش دو بر یک باخت، روبه‌روی آنها قرار بگیرد و مصاحبه کند!

با این حال، دروازه‌بان تراکتور که روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند حرف‌های تندی را بر زبان آورد که به طور حتم تا مدت‌ها به سوژه فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

او که از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شدت ناراحت و عصبی بود درباره جریمه 20 میلیاردی خود، اظهار داشت: فقط می‌خواهم بگویم 20 میلیارد را که نمی‌دهم. 5 میلیاردی هم که هیات مدیره‌شان (باشگاه پرسپولیس) از من بابت الحاقیه‌، شیرینی گرفتند، پس خواهم گرفت!

وی سپس در پاسخ به خبرنگارانی که از او درخواست می‌کردند بیشتر در این باره توضیح بدهد، گفت: زیاد ادامه بدهند، فیلم شیرینی گرفتن‌شان هم بیرون می‌آید.

این حرف‌های باور نکردنی با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شد. سایت رسمی فدراسیون فوتبال به سرعت خبری را روی خروجی خود قرار داد که حکایت از احضار بیرانوند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشت.

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: کمیته انضباطی اعلام کرد؛ علیرضا بیرانوند جهت ادای توضیحاتی به این کمیته دعوت شد.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتهام سنگین بیرانوند چه واکنش نشان خواهد داد!

انتهای پیام /