چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

علیرضا فیروزجا

علیرضا فیروزجا

وب‌گاه فرارو

عکس مشهور مسی در موزه مخصوص خاندان سلطنتی قطر قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

توهین بازیکن نساجی مازندران به مهدی ترابی اتفاقی غیرقابل گذشت است که فدراسیون فوتبال باید واکنش قاطعی در قبال آن داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

سروش رفیعی درخصوص توهین به علی دایی در صداوسیما واکنش داد و گفت: صحبت های هر آدمی ارزش واکنش نشان دادن را ندارد.

وب‌گاه فرارو

‌داور بازی دیدار پرسپولیس و نساجی دلیل اخراج مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس را اعلام کرد و مدعی شد او حرف بدی زد که مستحق اخراج بود.

وب‌گاه فرارو

او ادامه داد: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما آن اتفاق باعث شد که تیم حالت دفاعی‌تری به خودش بگیرد. بازی را توانستیم کنترل کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی تمرکز داشتیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس با نمایشی درخشان و پنج گل، موفق شد نساجی را شکست داده و قهرمان نیم فصل شود.

وب‌گاه فرارو

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.

وب‌گاه فرارو

کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم النصر، پس از انتقال هیجان انگیزش به عربستان، خود را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی کرد.

خبرگزاری دانا

نایب رییس فدراسیون شطرنج گفت: باید ریشه یابی کنیم چرا قهرمانان شطرنج مهاجرت می‌کنند

وب‌گاه فرارو

وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

به دلیل شرایط بد جوی، دیدار استقلال برابر تراکتور لغو شد.

وب‌گاه ورزش سه

مگنوس کارلسن ستاره شطرنج جهان در سال 2022 بیشترین درآمد را در بین شطرنج بازان داشته است.

وب‌گاه فرارو

مگنوس کارلسن ستاره شطرنج جهان در سال 2022 بیشترین درآمد را در بین شطرنج بازان داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سارا خادم الشریعه از مدت‌ها قبل از سوی مسئولان ورزش ایران مورد بی‌مهری قرار گرفته بود و حتی در برهه‌ای به دلیل مشکلاتی که با مدیریت فدراسیون شطرنج داشت، تصمیم گرفت به طور موقت از تیم ملی خداحافظی کند.

وب‌گاه فرارو

نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟

وب‌گاه فرارو

کارلسن بلافاصله پس از کسب این طلا گفت: این هرگز آسان نیست اما من فوق العاده راضی هستم.