چهارشنبه 2 خرداد 1403

علی ماجدی

علی ماجدی

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از مقامات و سفرای فعلی و پیشین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای شهادت رییس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهانشان را تسلیت گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

حرف‌هایی که آقای ظریف در مورد برجام زد همه درست بوده و اکنون مسکو ممکن است بیشتر از قبل هم مشکل ایجاد کند که برجام احیاء نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: رسانه‌های آلمانی از سفر حسینعلی نیری از مقامات پیشین عالی قوه قضاییه ایران به آلمان و بستری شدن او در بیمارستان پروفسور سمیعی خبر داده‌اند. پیش از این هم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در همین بیمارستان بستری شده بود. رویداد24 در گزارشی به حاشیه‌های سفر نیری پرداخته و همچنین حاشیه‌های سفر هاشمی شاهرودی به آلمان را از زبان علی ماجدی سفیر وقت ایران در آلمان روایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعی از دیپلمات‌های سابق جمهوری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مسایل رخ داده اخیر در حوزه سیاست خارجی هشدار دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: جمعی از دیپلمات‌های سابق جمهوری اسلامی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مسایل رخ داده اخیر در حوزه سیاست خارجی هشدار داده و بر ضرورت توازن مثبت در مناسبات جهانی تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آزادی اسدالله اسدی دیپلمات آزاده و مقاومت بیش از چهارساله‌اش در زندان نه تنها توطئه دو وجهی، موساد و سازمان سیا را در هم شکست بلکه مشت محکمی بر حیثیت نداشته گروهک تروریستی منافقین بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از سفرای ایران در کشورهای مختلف به‌مناسبت درگذشت میرعبدالله موسوی، برادر میرحسین موسوی، نخست‌وزیر پیشین و برادر وی میرمحمود موسوی از سفرای سابق ایران، پیام تسلیتی صادر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: جمعی از سفرای ایران در کشورهای مختلف به‌مناسبت درگذشت میرعبدالله موسوی، برادر میرحسین موسوی، نخست‌وزیر پیشین و برادر وی میرمحمود موسوی از سفرای سابق ایران، پیام تسلیتی صادر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی ماجدی تاکید کرد: تهران در سیاست‌ها، رویکردها، تصمیمات، اقدامات و مواضع خود، هم در قبال پرونده هسته‌ای، هم در قبال مسئله جنگ اوکراین و همچنین نوع مناسبات داخلی تجدیدنظر جدی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی ماجدی در گفت وگویی تاکید دارد که اگر سیاست ایران در همراهی با پوتین برای تجاوز به اوکراین تغییر پیدا نکند باید شاهد تبعات گسترده‌تر، شدید تر و جدی تر از طرف آلمان و اتحادیه اروپا و کل جامعه اروپایی - آمریکایی باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر پیشین ایران در آلمان و دیپلمات گفت: با روی کار آمدن جو بایدن، به عنوان رییس‌جمهور امریکا، مجددا امریکا و اروپا در همسویی کامل با یکدیگر در قبال ایران قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر پیشین ایران در آلمان و دیپلمات نوشت: تلاش امریکا، اروپا و برخی کشورهای همسایه برای مشروعیت‌زدایی از جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی، باعث شده است که انتخاب‌های ایران در حوزه فعالیت‌های اقتصادی سلب شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بلینکن در گفتگو با همتای اسرائیلی خود مرگ برجام را تایید کرده و اعلام کرد که امیدی برای احیای برجام وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر سابق ایران در آلمان می‌گوید وزیر خارجه آلمان از حزب سبز است و این مساله جزو فاکتورهای موثر در تصمیم اقتصادی برلین علیه تهران بود.