پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

علی مطهری: موافقت رهبری با عفو محکومان اغتشاشات موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
علی مطهری: موافقت رهبری با عفو محکومان اغتشاشات موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به موافقت رهبری با عفو محکومان و متهمان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود. عفو رهبری فرصت خوبی برای آشتی ملی است.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با بیان این‌که «عفو اخیر موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، تصریح کرد: با این‌که کشور در آرامش است، اینترنشنال و بی بی سی هنوز هم سعی می‌کنند که تحریکات خود را ادامه دهند اما این عفو عمومی آن‌ها را خلع سلاح کرده و زمینه تحریک آن‌ها را تا حد زیادی از بین می‌برد.

وی ادامه داد: خیلی از جوانان و نوجوانان در اثر احساساتی شدن و با تحریک همین رسانه‌های بیگانه وارد میدان شدند. ابتدای فوت خانم مهسا امینی همه غمگین و ناراحت شده و عده‌ای هم به خیابان آمدند و شعار دادند که این اعتراض حق آن‌ها هم بود و اگر اعتراض نمی‌کردند، بد بود چون گفته می‌شد چرا مردم اعتراضی به این موضوع نداشتند؟ سپس ضدانقلاب وارد میدان شد و جوانان را تحریک کرد اما در ادامه خود جوانان هم متوجه شدند بیش از حد احساساتی شده‌اند.

مطهری در پایان گفت: امیدوارم این عفو عمومی کمکی باشد که تحریکات مخالفان انقلاب و کشور کارگر نیفتد و اثر کمتری داشته باشد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید علی مطهری عفو اغتشاشات این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است