سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

علی کریمی

علی کریمی

وب‌گاه خبر آنلاین

از بین 26 نماینده فعلی مجلس که صلاحیت آنها رد شده بود، احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی، کمال علیپور خنکداری نماینده قائمشهر و رضا حاجی پور نماینده آمل تایید صلاحیت شدند و شهریار حیدری و جلال رشیدی کوچی نتوانستند نظر شورای نگهبان را به خود جلب کنند.

وب‌گاه الف

پس از پایان مهلت شورای نگهبان برای بررسی اعتراضات اسامی برخی نمایندگان تایید یا رد صلاحیت شده مشخص شده است.

خبرگزاری تسنیم

خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده است که صلاحیت برخی نمایندگان فعلی و ادوار در بررسی اخیر شورای نگهبان برای انتخابات اسفندماه مشخص شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عیسی عباس، هافبک تیم چاوز پرتغال به سپاهان پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سنگالی پیشین استقلال همچنان مشغول درخشش در سوپر لیگ ترکیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور می‌گوید که در گزارش پلاسکو به مباحث قبل، حین و بعد از حادثه پلاسکو پرداخته و راهکارهایی هم برای آن داده شد اما بعد از گذشت 7 سال هنوز این گزارش در قفسه کتابخانه‌ها در حال خاک‌خوری است.

وب‌گاه ورزش سه

او در پستی بازی می‌کند که امیر قلعه‌نویی تا آخرین روزها برای انتخاب نفرات آن تردید داشت و نتوانسته بود به جمع‌بندی برسد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی مشهور آلمانی به پرسپولیس پیشنهاد شد اما مدیران باشگاه او را نخواستند.

وب‌گاه ورزش سه

کایسری اسپور برای ششمین بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند و از جام حذفی کنار رفت.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نشست شعرخوانی شاعران کودک و نوجوان در حمایت از کودکان مظلوم غزه و گرامی‌داشت شهدای کرمان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از مصوبه این کمیسیون برای اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای 4 فرزند و بیشتر و همچنین کاهش مالیات واحدهای تولیدی در سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور در مورد علی کریمی و اقداماتی که علیه امنیت ملی انجام داده عنوان کرد: افرادی که از کشور رفته‌اند، تابع ایران هستند. هر فردی چه تبعه ایران چه غیرتبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور عنوان کرد که ایران به عنوان وارد ثالث در شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل ورود خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بهادری جهرمی گفت: تاکید دولت بر افزایش میانگین 18 یا 20 درصد حقوق است؛ این پرداخت حقوق عادلانه است. یعنی کسی که حداقل‌بگیر است یا حقوق پایین دارد دولت امکان افزایش 30 درصدی حقوق برای او باشد چراکه دریافتی کمتر دارد.