یک‌شنبه 8 مهر 1403

عملکرد ضعیف هافبک ایتالیایی مقابل سیتی / این تونالی را نمی‌شناسیم: قمار نابودت کرد ساندرو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عملکرد ضعیف هافبک ایتالیایی مقابل سیتی / این تونالی را نمی‌شناسیم: قمار نابودت کرد ساندرو!

عملکرد ساندرو تونالی در بازگشت به نیوکسل نشان می‌دهد محرومیت طولانی‌مدت تاثیرات عمیقی بر کیفیت او گذشته است.

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی که بعد از محرومیت 10 ماهه به اتهام نقض قوانین شرط‌بندی به فوتبال برگشته دیشب اولین بازی فیکس خود در لیگ برتر را با پیراهن نیوکسل مقابل منچسترسیتی تجربه کرد.

تونالی البته در ماه آگوست در بازی جام اتحادیه نیوکسل مقابل ناتینگهام اولین بازی فیکس خود را تجربه کرد ولی در بازی‌های بعدی در لیگ برتر ادی هاو ستاره ایتالیایی را به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاد و معتقد بود او هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است.

هافبک ایتالیایی دیشب در دشوارترین مسابقه این فصل نیوکسل مقابل سیتی از ابتدا به میدان رفت. در این دیدار که با تساوی 1-1 به پایان رسید تونالی کیفیت همیشگی که از او انتظار می‌رود را نداشت. تونالی که به پاسوری تمام‌عیار مشهور است در این مسابقه در طول 90 دقیقه 16 پاس داد که 13 تای آنه به مقصد رسید تا دقت 81 درصدی برای او ثبت شود.

از دست رفتن کیفیت او بیش از هر چیز در دوئل‌های میانه میدان مشخص بود. ادی هاو او را مامور جنگیدن با ستاره‌هایی مثل ریکو لوئیس، ماتئو کواچیچ و ایلکای گوندوگان کرده بود ولی تونالی در طول مسابقه 10 بار توپ را از دست داد و در 6 دوئل خود تنها 2 بار به پیروی رسید.

تونالی در طول 90 دقیقه حتی یک دریبل موفق هم نداشت و در دقیقه 62 یک کارت زرد دریافت کرد تا مشخص شود او در جنگهای میانه میدان با هافبک‌های آماده سیتی مشکل دارد.

این عملکرد تونالی بدترین خبر ممکن برای ادی هاو و نیوکسل است. شکی باقی نمانده که محرومیت طولانی مدت و تنش‌های رسانه‌ای علیه پیولی تاثیر شدیدی بر فوتبال او گذاشته است. باید دید آیا ادی هاو و کادر فنی نیوکسل می‌توانند ستاره ایتالیایی‌شان را هر چه سریعتر از نظر ذهنی و فوتبالی به شرایط آرمانی برسانند؟

عملکرد ضعیف هافبک ایتالیایی مقابل سیتی / این تونالی را نمی‌شناسیم: قمار نابودت کرد ساندرو! 2
عملکرد ضعیف هافبک ایتالیایی مقابل سیتی / این تونالی را نمی‌شناسیم: قمار نابودت کرد ساندرو! 3