شنبه 31 شهریور 1403

عملکرد پرسپولیس فوق العاده بود / انتقاد از مهاجمان زود است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
عملکرد پرسپولیس فوق العاده بود / انتقاد از مهاجمان زود است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مقابل الاهلی عربستان عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حداقل باید با نتیجه تساوی بازی به پایان می رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مقابل الاهلی عربستان عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حداقل باید با نتیجه تساوی بازی به پایان می رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا دوشنبه شب رو در روی تیم الاهلی عربستان قرار گرفت و با اینکه در اکثر دقایق بازی برتر از حریف خود نشان داد اما در پایان با یک گل شکست خورد تا در گام نخست فصل جدید رقابت‌های آسیایی ناکام از زمین خارج شود.

علیرضا نورمحمدی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با عملکرد پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: پرسپولیس بازی فوق‌العاده‌ای داشت و بعد از گلی که دریافت کرد، بازی کاملاً در دست این تیم بود. پرسپولیس در حالی توانست این نمایش خوب را از خود ارائه دهد که بازی در زمین الاهلی و در مقابل تمام ستاره‌های این تیم بود. به نظرم در گلی هم که پرسپولیس دریافت کرد بازیکنان این تیم غافلگیر شدند و حق پرسپولیس این بود که حداقل با نتیجه تساوی زمین بازی را ترک می‌کرد.

او در رابطه با انتقادهایی که نسبت به دو مهاجم پرسپولیس (علی علیپور و عیسی آل کثیر) می‌شود، افزود: بازیکنانی مانند علیپور در گذشته جز بازیکنانی بود که توپ‌ها را به راحتی تبدیل به گل می‌کرد همچنین عیسی آل کثیر نیز نشان داده که بازیکن کاملاً گلزنی است و نباید به خاطر چند بازی عملکرد خوب این مهاجمان را زیر سوال ببریم.

کارشناس فوتبال افزود: پرسپولیس در پست خط حمله ضعف دارد اما نباید از نمایش خوب علیپور هم غافل شویم. او به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و بازیکنان خط دفاعی الاهلی را به دردسر انداخت. در مورد «لوکاس ژوائو» باید بگویم که اکنون نمی‌شود تشخیص داد که او بازیکن خوبی است یا خیر. امیدوارم بتواند خیلی زود خود را با سایر نفرات هماهنگ کند.

نورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتقادهایی به گاریدو بابت بازی ندادن بازیکنانی مانند یاسین سلمانی می‌شود، گفت: حرف زدن خیلی راحت است و می‌شود از خیلی چیزها انتقاد کرد، اما ما در مقام سرمربی تیم نیستیم که بخواهیم برای بازی دادن یا ندادن یک بازیکن تصمیم‌گیری کنیم. مطمئناً هیچکس دلسوز تر از سرمربی به تیم خودش نیست. برای بازی دادن یک بازیکن باید تمام نکات سنجیده شود تا آن بازیکن با آمادگی کامل وارد زمین شود. مطمئناً گاریدو تاکنون توانسته شناخت خوبی را نسبت به بازیکنان پرسپولیس داشته باشد و نباید چنین انتقادهایی از سرمربی جدید تیم مطرح شود.