دوشنبه 11 تیر 1403

عملیات اجرایی 5 ایستگاه خط 8 مترو در منطقه 15 تسریع یافت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عملیات اجرایی 5 ایستگاه خط 8 مترو در منطقه 15 تسریع یافت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا اسکندری گفت: در راستای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت، جلسات هماهنگی به منظور تحویل زمین مورد نیاز جهت احداث ایستگاه‌های خط 8مترو تهران در شهرداری منطقه 15با حضور مدیران خط 8 مترو، مشاوران و پیمانکاران برگزار شد. به گفته وی؛ به همین منظور با همکاری اداره املاک منطقه، زمین مورد نیاز تجهیز کارگاه ایستگاه‌های واقع...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا اسکندری گفت: در راستای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت، جلسات هماهنگی به منظور تحویل زمین مورد نیاز جهت احداث ایستگاه‌های خط 8مترو تهران در شهرداری منطقه 15با حضور مدیران خط 8 مترو، مشاوران و پیمانکاران برگزار شد.

به گفته وی؛ به همین منظور با همکاری اداره املاک منطقه، زمین مورد نیاز تجهیز کارگاه ایستگاه‌های واقع در این منطقه تحویل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) شد و عملیات اجرایی تسریع یافت.

اسکندری افزود: این اقدام با همکاری حوزه‌های مرتبط در راستای پیگیری مطالبه شهروندان و تحقق وعده مدیریت شهری منطقه برای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو در جنوب شرق پایتخت به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه تنها خط انبوه بر حمل و نقل همگانی در منطقه 15، خط 6 مترو تهران است که در منتهی الیه بخش غربی منطقه واقع شده و تاثیر قابل توجهی بر کاهش ترافیک محدوده ندارد افزود: طرح راه اندازی خطوط 8 و 9 مترو تهران و اتصال منطقه 15 به شبکه نقش بسزایی در کاهش ترافیک جنوب شرق تهران خواهد داشت.